luni, 27 februarie 2023

{ Blog 365...day 58 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Prietenia cu oameni buni

Un călugăr văzu odată la picioarele sale o frunză pe jumătate uscată, cu miros plăcut.
O ridică de jos, o mirosi și întrebă apoi frunza:
-Tu care ai un miros așa plăcut, ești oare trandafir?
-Nu, răspunse frunza, nu sunt trandafir, dar am trăit câtva timp lângă trandafir și de acolo îmi vine mirosul pe care-l răspândesc în jurul meu.


Cititorule, tot așa prietenia cu oameni buni te parfumează și în jurul tău răspândești mirosul plăcut al bunătății.

Nu uita ce spune proverbul: Spune-mi cu cine te însoțești, ca să-ți spun cine ești!

(De aceea, în Biserica Ortodoxă există duhovnicie și duhovnici, de aceea, căutăm Părinți îmbunătățiți ca să ne sfătuim cu ei, de aceea, citim Scriptura și viețile Sfinților și mergem pe urmele pașilor lor, de aceea, în mănăstiri călugării mai în vârstă și mai înțelepți au ucenici, de aceea, Sfinții sunt numiți „prietenii lui Dumnezeu” – „Voi sunteți prietenii Mei, dacă faceți ceea ce vă poruncesc ... Aceasta vă poruncesc: Să vă iubiți unul pe altul!” Evanghelia Sfântului Ioan 15)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Cobaltian Calcite crystals atop Malachite covered matrix! From the Kamoto Principal Mine, Congo.
Photo - The Mineral Gallery of Fine Mineral Specimens
Gândul zilei...

"Un prieten este cineva care te cunoaşte aşa cum eşti, înţelege ce ai fost, acceptă ce ai devenit şi, cu blândeţe, te lasă să creşti în continuare".
(William Shakespeare) 

Noapte cu pace vă doresc tuturor! 

7 comentarii:

  1. That crystal reminds me of Easter. I guess just the colors, but I think of Easter Sunday each time I see it.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's wonderful, Carol! I'm so glad it gives you such a feeling.

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru prietenia ta, Daniela! Deși, personal nu ne cunoaștem, simt că te cunosc dintotdeauna!
    Ce frumoase sunt prieteniile in Dumnezeu și ce frumos e că acestea nu se sfârșesc nici acum și nici dincolo în viața de veci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos și încurajator ai spus, Andreea! Să ne ajute Dumnezeu să ne bucurăm împreună în veșnicie!
      Eu sunt cea binecuvântată prin prietenia ta. Domnul să-ți răsplătească dragostea!
      Și nu se știe niciodată. Numai Domnul hotărăște. Mi-ar plăcea tare mult să ne întâlnim și față către față.

      Ștergere
  3. Bucurie ne suntem unii pentru alții!
    Bucurie, încurajare, dragoste și nădejde! Unii pentru alții, în dragoste Lui Hristos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucuria mea, te aștept mâine dimineață la cafea. Sunt liberă de 1 martie!!...

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *