luni, 6 februarie 2023

{ Blog 365...day 37 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Nu știu de ce, dar m-am simțit cam obosită astăzi, nefiresc pentru o zi de luni.
Așa că, după ce am venit de la serviciu, am luat croșeta și m-am așezat să văd un film.


Iubind-o pe Leah - un film liniștit, numai bun pentru starea în care mă aflam eu. O frumoasă poveste de dragoste, în care cei doi sunt oarecum forțați de împrejurări să se căsătorească, pentru o bucată de vreme, dar Dumnezeu îi ține împreună destul timp, astfel încât să se găsească unul pe altul.

Un citat ce mi-a plăcut mult:

Cum alegi să trăiești, este între tine și El.

Și un altul (cutremurător), dialog între mamă și fiică...

- Trebuie să ștergi aceste visuri fără sens din capul tău.
- Nu pot.
- Atunci mă tem că Domnul ți le va îngădui...

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Caption this pic !! Let me know in the comments what the caption
of this fluorite on amethyst from India should be

Photo Copyright - natures_goodz

Gândul zilei...


Doamne, ajută-mă să fiu omul pe care l-ai gândit Tu, când m-ai trimis în viață! Ajută-mă, Doamne, să înțeleg și să fac, pas cu pas, voia Ta!
(Brândușa Vrânceanu - Iconarul)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace! 

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mda, te cam pune pe gânduri. Mulți ne plângem că Dumnezeu permite una sau alta, uitând cu câtă râvnă l-am rugat să ne îndeplinească o anumită dorință.
      De-am învăța să ne lăsăm cu adevărat în voia Lui...

      Ștergere
  2. Fie voia Ta, Doamne în toate!
    Mulțumesc pentru recomandarea de film!
    Oboseală?! Poate , un supliment de vitamine și minerale îți dă o stare mai bună, ceva energie?!
    Sper că ești mai bine azi!
    Soare-n suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin!
      Mulțumesc și eu pentru gândurile bune. Nu m-am gândit să iau suplimente. Cred că m-ar ajuta o mai bună organizare și puțin mai mult somn. Adică, să încerc să ajung mai devreme în pat, că de trezit mai târziu nu se pune problema, Știi că la 6:45 e mașina la poartă. :(
      Mai e mult până în weekend? :))
      O zi binecuvântată și ție!

      Ștergere
  3. Multumesc pentru recomandarea de film. Il trec pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  4. Enjoyed your post. I must be hungry, the fluorite on amethyst made me think of a donut and croissant. Great quotes from your movies.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I subscribe to what you said! the beautiful image of the amethyst makes us think only of food ... :)

      Ștergere
    2. :))) I was thinking the same thing.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *