vineri, 10 februarie 2023

{ Blog 365...day 41 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Sper că sunteți bine cu toții și că ne vom întâlni peste o oră la rugăciune.

Noi am avut o seară frumoasă. După serviciu, am fost împreună cu domnul meu soț la un magazin care-mi place foarte mult (Prăvălia cu surprize) ca să cumpărăm câte un dar pentru mama și sora lui. 
Sunt atâtea lucruri drăguțe acolo... 
Apoi, am luat masa în oraș. Tot încercând să lăsăm sec cu bunătăți, cred că mă voi face de 100kg. :)))
Copiii dau o mică petrecere în seara aceasta, așa că ne-am retras mai devreme la apartament.
Sunt bucuroasă că au făcut ei curățenia săptămânală.
Mâine vom fi plecați și rămâneam cu gândul la treburi.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Feathers perfectly preserved in amber are close to 100 million years old
 Sursa
Gândul zilei...
"Când îţi dai seama că fără Dumnezeu nu eşti în stare de nimic, îţi rămân doar nădejdea şi dragostea care îţi alimentează credinţa. Şi-atunci se întâmplă minuni, reuşeşti ce nu gândeai. Important este să nu te mândreşti, că nu tu ai făcut ce-ai făcut, ci El a făcut prin tine. Altfel, cazi" (Părintele Valerian Pâslaru).

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte binecuvântată!

2 comentarii:

  1. Sounds like a nice Friday. Always nice to visit places we like and have a chance to eat out.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, it really was a beautiful day. We don't usually go out to eat very often. So we enjoy it every time we do.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *