sâmbătă, 25 februarie 2023

{ Blog 365...day 56 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Prin purtarea de grijă a Maicii Domnului, astăzi am primit mai mult decât mi-am dorit. Am sperat să văd marea și am văzut-o într-un loc absolut nou pentru mine, un loc inedit, de o frumusețe uluitoare. 
Slavă Domnului pentru așa binecuvântare! 




Una pe zi...

Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Stunning Mesolite!
Location: Maharashtra, India
Credits: Collector's Edge Minerals
Gândul zilei...
Iubirea constă în putinţa de a da bucurie celuilalt.
(Cuviosul Emilianos Simonopetritul) 

Înger la somn pentru fiecare om! Noapte binecuvântată să fie peste lumea toată!

8 comentarii:

  1. și bucuria nu e bucurie deplină dacă nu o împărtășești cu cineva ... mulțumim din suflet că ne bucuri cu bucuria ta!
    slavă lui Dumnezeu pentru toate!
    ne întâlnim mâine la Sfânta Liturghie ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vă mulțumesc pentru împreună bucurie!
      Mulțumim Domnului pentru darul Sfintei Liturghii, Domnului care ne dă viață prin minunatele Sale Taine.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Thank you, Jean!
      It's actually in Tyulenovo, a village in north-eastern Bulgaria, but still on the Black Sea, which we enjoy in eastern Romania.

      Ștergere
  3. Dar peste dar, alături de oameni care sunt daruri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii între care se creează legături duhovnicești de neînțeles și de nedezlegat își sunt daruri unii celorlalți.
      Își aduc lumină.

      Să aveți o duminică binecuvântată!

      Ștergere
  4. Ce frumoasa este marea! Ce dor imi este de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Ioana, știu că și tu iubești marea nespus de mult. E neasemuit de frumoasă.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *