miercuri, 8 februarie 2023

Câteva lucruri despre mine - provocare a Săptămânii - să-ți cunoști prietenii de blog

 Doamne ajută tuturor!

Săptămâna aceasta a fost declarată de către Billy Jo, cu blogul  Afternoon Coffee And Evening Tea, Săptămâna - să-ți cunoști prietenii de blog.

Astfel, ea a împărtășit câteva lucruri despre ea, încurajându-ne să facem și noi același lucru, împărtășind câteva lucruri pe care majoritatea oamenilor probabil că nu le știu despre noi.

Eu am preluat provocarea de la Jean, care la rândul ei a luat-o de la Billy Jo.

Vă invit și pe voi toți, pe fiecare în parte, să împărtășiți câteva lucruri despre voi.

Voi încerca să fac și eu acest lucru. Deși, mă tem că voi știți totul despre mine. :)))


1. Culoarea mea preferată: vișiniu.

2. Am ales să devin geolog după ce am citit Cireșarii, de Constantin Chiriță.

3. Am locuit în foarte multe locuri: primii 12 ani în satul natal, apoi în Giurgiu, în gazdă (doi ani la una și patru ani la alta), pentru a avea acces la o școală mai bună, apoi în București, inițial la o mătușă, apoi într-o garsonieră închiriată, apoi într-un cămin în Piața Rosetti, apoi în cămin în Grozăvești, la master în cămin în Tei, apoi cu chirie în Titan, primul apartament tot în Titan, din 2008 ne-am mutat la casă în Bragadiru, iar de la sfârștul lui 2021, m-am întors iar în chirie, într-un apartament foarte aproape de casa în care locuiesc acum copiii.

4. Mâncarea pe care nu o pot mânca o reprezintă măslinele. Bine, nici după ciuperci nu mă dau în vânt, dar preparate în anumite feluri le mai accept. Măsline însă, niciodată. Folosesc însă ulei de măsline dacă pun în cantități mici.

5. Ador ciocolata cu lapte.

6. Când aveam 10 ani am căzut cu bicicleta. Am fugit din curte, de unde mă pusese mama să fac teme și m-am întrecut cu un băiat care avea o bicicletă mare, eu cu una mică, rusească, cu coarne lungi. Care coarne s-au dat brusc într-o parte pe când pedalam la vale și am căzut cu fața de asfalt, de fapt de marginea șoselei acolo unde erau mici pietricele care mi-au ajuns în gură. :))) S-a lăsat cu spitalizare și cu un mic semn pe care îl port pe față, cu mândrie. :P

7. Ca băutură prefer vinul roșu sec și uneori berea, vara. Deși beau extrem de rar.

8. Margaretele sunt florile mele preferate, dar îmi plac mult și macii, lăcrămioarele și tuberozele. Și bujorii și crinii. :))) De fapt, cred că îmi plac toate florile.

9. Cea mai mare fobie a mea din toate timpurile rămâne păianjenul, dar mă tem și de întuneric, cutremur și mai nou și de înălțime.

10. M-am întors la credință la 18 ani, în timpul unei tentative de viol. Mi-am îndepărtat agresorul spunând cu voce tare rugăciunea Tatăl nostru. Dar, primul post ținut cu adevărat, a fost cel de recunoștință, atunci când Dumnezeu a contrazis medicina și l-a salvat pe tatăl meu. 

Cam astea sunt lucrurile care mi-au venit în minte și pe care le-am scris, cu speranța că nu smintesc pe nimeni. Se pare că aveam totuși și unele nedezvăluite încă. 

Așadar, vă invit și pe voi, cei care vreți și puteți, să preluați această provocare.

O după amiază plăcută tuturor!

11 comentarii:

  1. Faină provocarea!
    Sunt multe chestii pe care nu le știam(nu le știu) despre tine...
    Mă gândesc, poate răspund provocării!
    Zi minunată, oriunde te poartă pașii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-aș bucura să răspunzi și acestei provocări, Lili! Nădăjduiesc ca aceste lucruri să ne apropie și mai mult.
      O zi minunată și ție!

      Ștergere
  2. Sorry to learn of the attempted rape, but I am thankful that you were able to ward them off with prayer. I love milk chocolate as well. Lilies of the valley and peonies are my favorite flowers.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Carol! It was a very long time ago. I just remember the power of prayer.
      Milk chocolate is the best!
      The lilies of the valley are so delicate! And the peonies have such a beautiful scent! I love them!

      Ștergere
  3. oh, I'm so glad to meet you! be blessed, dear friend

    RăspundețiȘtergere
  4. I think you're right. But, it happened over 30 years ago. For a long time I couldn't tell anyone, not even my family.
    Now it seems like another life.
    I'm sending you hugs too!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am postat și eu 10 lucruri despre mine!

    Daniela draga, ce minune a făcut Dumnezeu cu tine!
    Mare este puterea Lui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, îți mulțumesc din suflet pentru destăinuirea ta!
      Te îmbrățișez cu sufletul!

      Ștergere
  6. Enjoyed learning more about you. So sorry to hear of the attempted rape but glad that your attacker was warded off by your prayer. I love all flowers as well and also do not like olives though I don't mind olive oil in cooking. Fried mushrooms are ok but that's about the only way I'll eat them.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad to discover that we are so similar.
      Many people don't understand how I don't eat olives, for example. I'm sure now that you do. :)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *