vineri, 3 martie 2023

{ Blog 365...day 62 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
În urmă cu 18 ani mă aflam internată în Spitalul Universitar. Venisem cu o săptămână în urmă cu travaliu fals. Deși mă aflam la a doua naștere, contracțiile regulate m-au păcălit. Medicul de gardă m-a oprit totuși în spital până a doua zi. Peste noapte însă, pe fondul unei viroze, am făcut o criză astmatiformă, așa că m-au oprit în spital pentru tratament. A urmat o săptămână dificilă. Ștefan, primul meu născut era și el cu tratament injectabil cu branula în venă. Mergea tatăl lui cu el de două ori pe zi la spital pentru injecții.
Eu mă rugam să nasc cât mai repede, să merg acasă la puiul bolnav. Dar, micuța mea se lăsa așteptată. În noaptea de 3 spre 4, cu mila Domnului s-a declanșat nașterea, puțin după miezul noții. Pe la 5 am sunat-o pe mama mea, care era la țară îngrijind de tatăl meu bolnav și i-am spus: Roagă-te pentru mine că eu nasc. În dimineața zilei de vineri, 4 martie, puțin înainte de ora 9, s-a născut mica mea minune. Îi alesesem numele Maria încă dinainte de a mă căsători, când fusesem la sfințirea unei troițe, în ziua de Adormirea Maicii Domnului. Părintele îndemna femeile din mulțime: Botezați-vă fiicele după numele Măicuței Domnului. 
Așadar, numele era hotărât: Maria. Însă, în acea zi era sărbătorită și Sfânta Iuliana. M-am gândit că nu ar strica să mai aibă încă o ocrotitoare printre sfinți. Așa că l-am rugat pe tatăl ei să îi pună numele Maria-Iulia.

Pentru rugăciunile Preacuratei Maicii Tale și ale Sfintei Iuliana, Doamne IIsuse Hristoase, miluiește-o pe fiica mea!



10 comentarii:

  1. La multi ani Mariei, dar și ție Daniela pt minunea adusă în lume!
    Sa va fiți aproape una celeilalte până dincolo în veșnicie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Domnul să se milostivească de noi toți!

      Ștergere
  2. Happy Birthday to your precious Maria - Julia

    RăspundețiȘtergere
  3. la mulți și binecuvântați ani Măriuței tale! Măicuța Domnului să-i poarte de grijă mereu pe calea mântuirii iar vouă multă sănătate și bucurii alături de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Florin! Maica Domnului să ne acopere pe noi toți!

      Ștergere
  4. La multi ani fericiți întru Hristos! Dumnezeu să îi dăruiască sănătate! Să aibă o viață fericită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Andreea! Domnul să le ajute tuturor copiilor! Și nouă, pe lângă ei. Doamne miluiește!

      Ștergere
  5. La mulți ani frumoși cu Hristos, Mariei! Sănătate, împliniri și oameni buni alături, iar părinților dragoste și înțelepciune spre povătuire! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Maria! Domnul să ne ajute!
      Asemenea vă doresc și eu!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *