duminică, 12 martie 2023

{ Blog 365...day 71 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Azi mi-a înflorit caisul. Deodată. Cu flori delicate, roz. În sfârșit, e primăvară. Timpul trece năucitor, toate se întâmplă iar prea repede și nu apuc sa respir nici primavara asta profund, pe îndelete...

După Sfânta Liturghie am dat obișnuita tură prin Leroy Merlin. Am cumpărat un trandafir galben și unul alb și câteva plicuri cu semințe de flori: panseluțe, ochiul boului, dumitrițe și evident, margarete. Ieri a plantat Cristian un trandafir roz pe care-l primisem în dar de la o colegă și mai mulți bulbi de zambile care se adunaseră în ultimele săptămâni pe pervaz. Cele plantate în anii trecuți au început să înflorească timid. Urmează și câteva narcise albe. 

Poate, cu mila Domnului vom reuși să îi dăm o față grădinuței în acest an. 

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Mimetite - San Pedro Corralitos, Mexico - 9cm
Gândul zilei...
„Dumnezeu are un plan pentru noi toți, iar noi e nevoie să ne supunem planului Său. E nevoie să acceptăm viața așa cum ne-a fost dată, fără să întrebăm «De ce eu?». E nevoie să știm că nimic din Cer sau de pe pământ nu se întâmplă fără voința sau permisiunea lui Dumnezeu.”
(Starețul Tadei de la Vitovnița)

8 comentarii:

  1. dacă am spune noi întotdeauna ”Doamne, fie voia Ta!” ... ce bine ne-ar fi ....
    așteptăm cu nerăbdare să vedem florile tale înflorite! îți vor umple sufletul de bucurie, atunci să nu ne uiți pe noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ,,Oricine ai fi tu, cititorule, de vei primi cu inimă mulţumitoare, ca din mâna Domnului, tot ce ţi se va întâmpla în viaţă (plăcut sau neplăcut) din voia sau cu îngăduinţa Domnului fericit vei fi şi bine-ţi va fi!"
      (Sfântul Ioan Maximovici)
      O spun sfinții atât de limpede și într-adevăr bine ne-ar fi, dar pentru asta trebuie multă smerenie și eu încă nu am aflat-o.
      Așteptați, așteptați (să vedeți florile mele înflorite). Mă tem însă că și Nala așteaptă. :))) Tare mult îi plac și ei margaretele. Anul trecut, în iunie, am adus câteva de la munte, dintr-o poieniță, cu tot cu rădăcină și le-am replantat în curte. Tare mult i-a plăcut Nalei să alerge prin ele. Nădăjduim să se mai liniștească și ea cu vârsta.

      Ștergere
  2. Ce grădinuță frumoasa o sa ai, Daniela!
    O încântare să privești frumusețea florilor care mai de care mai frumoase!
    Și pe la Oradea au început unii pomi să înflorească deja.
    Adie un miros de primăvară, deși astăzi a fost chiar rece afara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, mai e mult până departe. O grădină cu adevărat frumoasă are Liliana (Tandrețe), dar ea investește tare mult în ea: timp, muncă, dar mai ales suflet.
      Și la noi a fost rece, dar însorit.
      Mergând către biserică am admirat și noi pomii înfloriți. Sunt atâtea magnolii în cartierul nostru! Care de care mai frumoase.

      Ștergere
  3. La noi ( Tg. Mureș ) încă nu au inflorit pomii! Astăzi a fost rece și vânt!
    O săptămână cu spor și liniște!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi parcă se grăbește totul să iasă la viață. Deși a fost și la noi aerul rece, soarele e tot mai prezent, răsare mai devreme și apune tot mai târziu. Zilele acestea lungi ar trebui să-mi dea timp să respir. Dar, parcă nu mai apuc.
      Îți mulțumesc din suflet! Asta îmi doresc, spor și liniște.
      La fel îți doresc și eu. O săptămână minunată!

      Ștergere
  4. Chiar dimineata am vazut zarzari infloriti. O frumusete!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *