joi, 30 martie 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a paisprezecea

Doamne ajută tuturor!
Cu ajutorul Domnului, pentru că s-a mărit ziua, și pot croșeta în mașină, aproape tot drumul, spre serviciu și înapoi până acasă, pentru că m-am simțit bine și pentru că-mi place din ce în ce mai mult ce iese (chiar dacă nu e perfect), în doar câteva zile am reușit să croșetez și bucățica aferentă săptămânii a paisprezecea:


Pentru acest model, pentru păturica de bază, am folosit cele trei culori de mai jos:




Din păcate, la cea de-a doua pătură am rămas un pic în urmă (cam trei săptămâni și jumătate), dar cu mila Domnului și cu puțină strădanie, o voi aduce la zi. Noaptea trecută am lucrat o mică parte cu bleumarin, modelul acela tunisian.



Nădăjduiesc să nu vă plictisesc cu aceste postări, în care pare că bat pasul pe loc. Dar, să nu uităm de unde am plecat. :)))

De săptămâna viitoare, începând de joi și până după Paști, voi fi în concediu de odihnă, așa că sper să reușesc să mai unesc și din pătrățelele păturicii pentru Maria. Bine, asta printre treburile pe care vreau să le fac în așteptarea Marii Sărbători, inclusiv participarea la denii.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor în tot ceea ce faceți! Toate cele bune, desigur. :)

21 de comentarii:

  1. Îmi place foarte mult să croșetez, iar păturica ta e superbă! Felicitări și Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela! Mă bucur să te cunosc, îți mulțumesc pentru vizită și pentru comentariu!
      Și mă bucur nespus că și tu croșetezi. De abia aștept să descopăr minunățiile lucrate de tine.

      Ștergere
  2. Vai ce păturici frumoase!
    Mult spor in continuare, Daniela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Să ai o după amiază minunată!

      Ștergere
    2. Te îmbrățișez.
      As fi ieșit cu cei mici in parc, dar e vreme urâtă la noi.
      Astăzi stam in casa. Acum mă apuc să pregătesc ceva de post😙😙😙

      Ștergere
    3. La noi e soare, dar eu mai am câteva ore de stat la birou. Ce gătești bun?

      Ștergere
    4. Am gătit niste salata de primăvară cu măsline și ceva crochete din linte🤗
      Iar pt cele mici ceva de dulce

      Ștergere
    5. Sună foarte bine. Să aveți poftă!

      Ștergere
    6. Deja s-a epuizat tot.
      Acum pentru cina o sa fac niste paste cu chilli

      Ștergere
    7. :))) Cred și eu. Cu atâtea gurițe mici și dulci...

      Ștergere
  3. Este o minunatie paturica. Abia astept sa o vad terminata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Aproape am ajuns la jumătate. Ținând cont că în ultima săptămână, a douăzeci și noua, trebuie să îi croșetez bordura, practic da, mă aflu la jumătate.

      Ștergere
  4. Imi plac mult culorile! Felicitari pentru paturica!
    Sa fie cu folos!
    Seara frumoasa! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasă și culorile sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Se conturează încet încet.

      Ștergere
    2. E cu atât mai prețioasă, pentru toate orele în care mâinile tale au lucrat cu dragoste!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Irina! Să ai spor și tu în tot ce faci!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. De la Karilyn Yarn. E o fată din Bacău, Gabriela Nistor. Are fire foarte frumoase.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *