luni, 6 martie 2023

{ Blog 365...day 65 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

{ Blog 365...day 65 } - ziua 65. Mai am 300. Mai rezistați? :)))
Glumesc, firește. Știe Domnul de mai apuc ziua de mâine.... Dimineață îmi făceam planuri pentru... pensie. :) Nu râdeți. Socoteam... Am strâns o jumătate de veac de ani. Am lucrat jumătate dintre ei.... Dacă nu se schimbă vârsta de pensionare, mai am de mers la serviciu cam 10-11 ani. 
Apoi, m-am cutremurat! Știu eu de mă mai trezesc mâine?

Sursa: Pinterest
Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Absolutely Gorgeous Single Terminated Pyrite Crystal mined 1950's Peru.
Credit: Golden Hour Minerals

Gândul zilei...
Astfel descoperim că viaţa aceasta e atât de scurtă pentru că este veşnică, pentru că e locul în care ne naştem la cea veşnică. E suficient cât este! Acum, apare întrebarea: „Şi ce să fac ca să mă bucur de viaţa veşnică încă de acum?” Acum, în vremea noastră, timpul trece efectiv mai repede. Ţineţi minte: timpul trece mult mai repede! Mântuitorul a spus că dacă nu va scurta Dumnezeu zilele acelea (zilele răutăţii pe care noi le trăim acum), nimeni n-ar rezista. Noi să ne bucurăm că le scurtează Dumnezeu şi să facem ceva ca în scurtimea lor să aducem veşnicia. Şi ştiţi ce repede vine veşnicia?! De fapt, în veşnicie intrăm într-o clipă! Valoarea unui „Doamne, ajută!” spus aici, o vom vedea cu toţii la înviere. Este imensă! Cu cât mai mult strigăm „Doamne, ajută!”, cu atât veşnicia este mai aproape.

(Monahia Siluana Vlad, Meșteșugul bucuriei, Cum dobândim bucuria deplină, ce nimeni n-o va lua de la noi, Editura Doxologia, 2009)

Înger la somn pentru fiecare om! O noapte binecuvântată tuturor! Doamne ajută!
Miluiește-ne, Dumnezeule! Miluiește-ne!...

12 comentarii:

  1. Sa fii sănătoasă și să ajungi la pensie!
    Până atunci ești tânără, dragă Daniela!
    Doamne, ajuta-ne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, Andreea, îți mulțumesc! Dar, trupul a îmbătrânit. Însă, slavă Domnului, asta contează mai puțin. Că vorba lui Lewis, "Nu ai un suflet. Ești un suflet. Ai un trup."

      Ștergere
  2. Was just thinking this morning shouldn't this blogging every day feel like a habit now? It doesn't yet, not to me anyway. The pyrite crystal is beautiful!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fact, I've gotten used to posting daily. Sometimes it seems to me, however, that I have nothing to say. That is until I start writing. :)

      Ștergere
  3. "Să munceşti ca şi cum ai trăi o mie de ani şi să te rogi ca şi cum ai muri mâine" ... spor în toate cele bune și plăcute lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne rugăm Domnului să ne mai îngăduie, să ne mai dăruiască timp pentru muncă, împletit cu rugă și iubire... Timp cu izvor de mântuire!

      Ștergere
  4. Bine ai venit în căsuța mea, Luiza! Mă bucur să te cunosc. Imediat poposesc și eu la tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos, Luiza! Îți spun de pe acum la mulți ani binecuvântați și Domnul să-ți dăruiască multă sănătate și toate cele de folos sufletului tău!
    Și de aveai 20 de ani, tot te-aș fi rugat să mă tutuiești. Îmi place să mi se spună simplu, Daniela, așa cum sunt și eu, un om simplu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajută!
    Să fie ani rodnici în bucurie, bunătate și cunoaștere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, draga mea! Dacă ne putem face, cu ajutorul Domnului, lucrători de bucurie, (bucurie creștină, care e mai presus de bucuria firească), vom avea și noi bucurie din bucuria altora.
      Dumnezeu să se milostivească de noi și să ne dăruiască bunătate, smerenie, blândețe, și îndelungă răbdare și mai ales, nădejdea prețioasă a mântuirii noastre!

      Ștergere
  7. Daniela, si gandurile mele se indreapta tot mai mult spre pensionare, chiar spre pensionare anticipata.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *