marți, 7 martie 2023

{ Blog 365...day 66 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
O postare extrem de scurtă astăzi, doar pentru a bifa ziua. 
Am avut o seară cu o mică ispită, care slavă Domnului și Sfântului Mina s-a încheiat cu bine. Nu găseam certificatul de naștere al Mariei și mâine dimineață mergem să își schimbe actul de identitate. Prilej de a face ordine în acte. Și de rugăciune. L-am găsit în final...

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Nice Perfect Kynite Crystal Mineral Specimen with Quartz from Himalayan.
Photo Copyright - Bilal Ahmad
Gândul zilei...
Prietenia înseamnă un suflet în două trupuri, o inimă în două suflete. 
(Aristotel)

Noapte binecuvântată și de îngeri vegheată!

5 comentarii:

  1. Da, mi-e tare drag și Sfântul Fanurie, pentru iubirea pe care a avut-o pentru mama lui păcătoasă. Și turtele și plăcintele se împart tot (la cererea lui) pentru mântuirea mamei lui.
    Doamne ajută să se roage și copiii mei pentru sufletul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu din cauză că cei mici umbla peste tot, am pus actele in șifonier într-un ghiozdan și acolo cei mici nu ai acces!
    Vai, știu cum e să îți trebuiască ceva și tocmai atunci nu îl găsești ....
    Mă bucur că ați reușit cu ajutorul Sf.Mina sa găsiți certificatul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt, și noi avem un loc special pentru acte. Numai că mereu se adună prea multe în acel spațiu. Aseară le-am luat dosar cu dosar, foaie cu foaie, le-am rearanjat dar certificatul nu era de găsit. Am plecat necăjită la apartament și deja mă gândeam că trebuie să merg cu fata să scoatem un duplicat... Apoi, m-am rugat Sfântului Mina să mă ajute (m-a scos de multe ori din necaz) și cum am deschis sertarul cu acte, am găsit certificatul chiar deasupra.
      Nu-mi amintesc cu ce ocazie l-am dus la apartament...

      Ștergere
  3. Slava lui Dumnezeu si Sfantului Mina ca ai gasit certificatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu adevărat slavă Domnului și sfinților care sar în ajutorul nostru! Că altfel, nimic nu suntem și nicio putere nu avem.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *