sâmbătă, 18 martie 2023

{ Blog 365...day 77 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Aveam o vecină în satul meu, tușa Didina (de la Gherghina), Dumnezeu să o ierte. Era operată la inimă și nu mai putea face mare lucru, dar o vedeai trecând de la câmp, de abia târșâindu-și picioarele, cu o săpăligă pe umăr și în fața ei, cu pas grăbit mergea spre casă, omul ei, Nea Niculae, purtând pe umăr o sapă zdravănă, adevărată. 
Tușa Didina, se oprea să-și tragă sufletul și mai vorbea puțin cu mamaia mea. Îi zicea: Îl agitai pe Niculae... Ce să fac? A crescut burianul...
Eu, copil fiind, nu înțelegeam. Cum adică l-a agitat pe Nea Niculae? 
Mai târziu am înțeles și mi-o și închipuiam cum își îndemna ea omul la treabă, mai mult cu vorba decât cu sapa.

Cam așa am lucrat și eu astăzi. M-am dus la copii, am luat aspiratorul, l-am băgat în priză și l-am lăsat în mijlocul holului în fața camerei lui Ștefan. Apoi, m-am dus să fac altceva și Ștefan zice (râzând): Ai lăsat ăsta aici special, nu? Și s-a apucat de treabă. Maria a întins plăcinte cu mamaia... Iar Cristian a făcut și el curățenie în apartament. Eu mai mult m-am plimbat între cele două case... Ca tușa Didina cu săpăliga pe umăr.





Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Amazing blue fluorite with quartz crystals around it
from Kengzaikou Fujian
Photo Copyright - adurocks.com
Gândul zilei...
Dumnezeu ne-a dat două mâini, două picioare, doi ochi, două urechi, astfel încât dacă una păţeşte ceva, să ne slujim de cealaltă. Dar dacă pierdem sufletul, de unde mai găsim altul?
(Sfântul Ioan Gură de Aur)

Noapte binecuvântată, de îngeri vegheată!
Vă îmbrățișez cu drag!

4 comentarii:

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *