joi, 23 martie 2023

{ Blog 365...day 82 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com
Când aveam vreo 5-6 ani, eram fascinată de o vecină a noastră, care era croitoreasă. Avea un atelier de croitorie destul de modest, dar era tare pricepută. Venea la ea lume din satul nostru, dar și din alte sate apropiate. Se pricepea să croiască și să coasă absolut orice. Îmi plăcea să merg din când în când la ea în atelier să o privesc cum taie materialul cu foarfeca aceea mare, cu o precizie uluitoare, cum însăilează marginile materialului cu acul și ața și în final cum coase la mașina de cusut, o mașină simplă, cu pedala acționată de picioare.
Uneori îmi dădea și mie mici petice de material din care mă străduiam să împodobesc și eu păpușile mele.
La un moment dat, m-a rugat să vin până la ea să probez o rochiță, spunându-mi că este a unei fetițe din satul vecin, care are statura mea și care nu poate veni la probă.
Cred că m-a chemat la cel puțin două probe, nu mai rețin exact, dar îmi amintesc cât de fascinată eram de acea rochiță și că în sinea mea mi-am spus că mi-ar plăcea să am și eu una.
Peste doar câteva zile, a fost ziua mea. Tanti Sanda m-a chemat din nou la ea și mi-a dăruit acea rochiță! O cususe pentru mine! Am simțit că mi-a dăruit lumea toată.
În această dimineață, m-a sunat mama mea și mi-a spus că tanti Sanda s-a mutat la cele veșnice. 
Dumnezeu să o odihnească în Împărăția Sa!

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Fantastic Massive 1,1 kg Ruby From Prilep, Pelagonia Macedonia
Photo Copyright - gmineral/IG
Gândul zilei...
Am aflat că, printre altele, dăruirea eliberează sufletul celui care dăruiește. 
(Maya Angelou)

O seară binecuvântată tuturor!

9 comentarii:

  1. Dumnezeu s-o ierte pe tanti Sanda!
    Cu siguranta că ți-a croit acea rochiță cu mult drag!
    Ce sentiment avem când cineva drag pleacă la ceruri, parcă pierdem ceva din noi totodată, ne rupem cu inima...și nu doar că într-o zi și noi vom pleca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Să o ierte Dumnezeu și să o odihnească!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu s-o odihnească!
    Amintirile sunt un refugiu și regăsire, atunci când ne căutăm...

    RăspundețiȘtergere
  4. Amin! Dumnezeu să o ierte și să o odihnească în pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. I'm so sorry for your loss but what a wonderful memory you shared here!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *