sâmbătă, 11 martie 2023

Jurnalul unei femei simple (19)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 11 martie 2023

Afară...
A plouat puțin și noaptea trecută și de dimineață. Acum pare că se luminează cerul.

Mă gândesc...
Că ne apropiem cu pași repezi de Înviere, că ne vom bucura în curând de Lumină și de întâlnirea cu Hristos Domnul și mă tem să nu mă găsească iar nepregătită.

Cămara Ta, Mântuitorul meu,
O văd împodobită
Și îmbrăcăminte nu am
Ca să intru într-însa.
Luminează - mi haina sufletului meu,
Dătătorule de Lumină
Și mă mântuiește!

Sunt recunoscătoare...
Pentru familie, că suntem cu toții bine, pentru ziua aceasta de primăvară, pentru oamenii minunați din viața mea, prieteni de suflet, prin care Domnul îmi trimite atâta nădejde și mângâiere.
„Ce voi răsplăti Domnului pentru toate câte mi-a dat mie?”

În bucătărie...
Mama curăță urzici. Se anunță așadar și o mămăligă pentru masa de prânz. Vreau să fac și o negresă cu gem.

Sunt îmbrăcată...
În haine de casă, dar bluza îmi este împodobită cu un mărțișor. :D

Meșteresc...
Doar mici decorațiuni pe care le lucrez dimineața și seara în mașină în drumul la serviciu. Slavă Domnului acum s-a mărit ziua și lucrez aproape tot drumul.
Acasă nu prea mai apuc. Poate reușesc să lucrez puțin după amiază. Mai am doar câteva rânduri la rucsăcelul Georgiei și aș vrea să reiau și lucrul la păturici.



Citesc...
Puterea iertării. Lepădarea de sine și iubirea de aproapele - Arhiepiscopul Makarios Griniezakis

Sper...
Să mă organizez mai bine odată cu venirea primăverii, astfel încât să-mi rămână timp pentru tot ceea ce vreau să fac.
 
Învăț...
Să mă las mai mult în grija Domnului, dar mai ales să îi încredințez pe copii Maicii Domnului, să mă perpelesc mai puțin atunci când sunt plecați. Sigur că din cauza firii mele nu-mi este deloc ușor. Dar, rugăciunea ajută.

În casă...
M-a ajutat Missy să încep curățenia mai devreme decât îmi propusesem. În timp ce ne beam liniștiți cafeaua de dimineață, Missy, alergată de Nala, a sărit pe o masă pe care se afla o vază de sticlă cu un buchet de trandafiri. Slavă Domnului, nimeni nu a fost rănit.
Dar, dacă tot m-am apucat să strâng cioburile, am și aspirat și spălat pe jos, în living și în bucătărie.

Ascult...
În general în post, evit să ascult muzică. Totuși zilele trecute, am ascultat-o pe Enya, mai ales după ce i-am citit povestea de viață, la recomandarea unui părinte pe care îl urmăresc pe facebook (Părintele Theologos Cadar). M-a impresionat faptul că toate instrumentele și toate vocile (corurile) din piesele sale sunt compuse și interpretate de ea prin suprapunerea a zeci de înregistrări.

Un film pe care îl recomand...
Săptămâna aceasta n-am văzut niciun film.

Unul din lucrurile preferate...
Plimbările prin ploaie. Dacă ploaia e liniștită și fără descărcări electrice. :))))

Un citat...
Fiecare nou prieten care intră în viața noastră are încredere în noi. Cea mai corectă definiție a prieteniei este aceea că ne oferă ocazia de a sluji, de a ne ajuta, de a-i proteja pe ceilalți. Momentul în care devenim prieteni cu cineva este un moment sfânt. Este încă o viață încredințată nouă, pentru ca să putem deveni o binecuvântare, să aducem frumuseţe, să fim refugiu şi protecție. 
(Sfanta Imparateasa Alexandra Feodorovna - Grădina inimii)

O fotografie...

Room with a view in Positano, Italy
Sursa: SuperTramp
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
În pădure. Uneori, în copilărie, primăvara mergeam la pădure cu ai mei. Deși aveam o pădure în apropierea satului, totuși lucrul acesta nu se întâmpla prea des. Dar, mi-a rămas plăcerea și bucuria de a merge în pădure, primăvara. Poate, cu mila Domnului, vom ajunge. Totuși, primăvara e de-abia la început.

Din comorile pământului...

Cacoxenite
This one is from Hagendorf Sud Mine, Hagendorf, Germany. 
Photo by Stephan Wolfsried.
Din iubita mea Românie...

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

6 comentarii:

  1. Ce frumoase lucrusoare faci! Iar la Salina nu am fost niciodata! Multumesc pentru filmulet si pentru toate bucuriile de aici!
    O duminica minunata sa ai! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îți mulțumesc, Suzana! Pentru vizită, pentru că îți faci timp să-mi lași un comentariu, pentru dragostea ta! ❤️
      O săptămână plină de bucurie îți doresc!

      Ștergere
  2. Such cute little bunnies and lovely crochet as well. I'd be so happy with a window view like that one in the picture.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! I loved those bunnies too. That's why I crocheted little things in their colors.
      I love the mountains and the sea too. When I find them together I'm very happy.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *