marți, 14 martie 2023

{ Blog 365...day 73 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

În sfârșit, încep să simt primăvara. Soarele răsare tot mai devreme și apune tot mai târziu. Mă cuprinde iar un dor de copilărie, de viața la țară, de simplitate și de cele sfinte. Acea foame şi sete după desăvârşire, după har, după Duhul Sfânt.

Îmi e din ce în ce mai greu să stau opt ore și jumătate la birou. Slavă Domnului și laboratorul, dar și locuința se află în afara orașului. Nu se compară cu viața la țară, dar măcar nu sunt în oraș. Dacă mă uit pe fereastră și de la serviciu, dar și de acasă, văd o bucată bună de pământ. 
Îmi e din ce în ce mai dor de pământ.

Dimineața, îmi beau cafeaua pe jumătate adormită și admir răsăritul. Fereastra din sufragerie dă chiar spre răsărit. Mulțumesc Domnului în fiecare dimineață că a îngăduit să ajung și să trec de jumătate de secol. Nu aș fi crezut. Când eram copil eram convinsă că voi muri tânără. Dar, Domnul are un plan pentru fiecare și se pare că încă face milă cu mine, încă îmi dă timp pentru mântuire. De-aș ști de unde să încep lucrarea aceasta...

“Când te trezești dimineața, gândește-te ce privilegiu prețios ai să fii în viață, să respiri, să gândești, să te bucuri, să iubești. “
( Marcus Aurelius)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Rhodochrosite. Sursa: Mineral Joy
Gândul zilei...
Suflete, când nu mai poți, poți cel mai mult! Dumnezeu îți dă zile, tu, dă-le suflet! 
(Hrisostom Filipescu)

Mulţumesc, Doamne pentru toate pe care le ştiu şi pe care nu le ştiu! Rămâi peste noapte în casa sufletului meu şi acoperă-mă cu mare mila Ta!
Noapte binecuvântată și de îngeri vegheată!

10 comentarii:

  1. Frumoase ganduri! Iar mineralul este peste fire de frumos! Nu stiu cum descoperi aceste imagini fabuloase!
    Noapte buna si binecuvantata, Daniela!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Mă bucur nespus că-ți plac imaginile cu cristale pe care le postez pentru voi. Pentru mine e ușor că le iau de pe site-urile de profil, gata descoperite de alții. Dar, îți imaginezi cu adevărat bucuria descoperirii acelora care le găsesc în aflorimente sau săpături?

      Ștergere
    2. Mi-as dori sa le vad privirea. Sentimentul cred ca este greu de descris in cuvinte!

      Ștergere
    3. Când eram studentă în anul al doilea, la începutul anilor 90, am fost în practică în zona Baia Mare și am căutat și noi flori de mină la Mina Cavnic. După lungi căutări, am găsit și eu un cristal de cuarț, nu foarte mare, dar tare frumos format. Am avut o bucurie exact așa cum spui, greu de descris în cuvinte.

      Ștergere
  2. Slava lui Dumnezeu pentru toate! Doamne, frumoasa creatia Ta; multumesc pentru buchetul de trandafiri roz (Rhodochrosite. )

    RăspundețiȘtergere
  3. Always nice to have a view of nature outside the windows. Hope you have a great rest of your week.

    RăspundețiȘtergere
  4. ”lucrarea de mântuire?” ... începe de la tine, dai voință iei putere, mântuirea începe prin voință și se desăvârșește prin harul lui Dumnezeu, pe care trebuie să-l cerem cu nădejde mare

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *