sâmbătă, 4 martie 2023

Jurnalul unei femei simple (18)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 4 martie 2023

Afară...
Nu am ieșit încă. Pare o zi mohorâtă. Seara trecută picura.

Mă gândesc...
La surpriza pe care i-am pregătit-o Mariei. Nădăjduiesc să-i placă. 

Sunt recunoscătoare...
Domnului pentru fiica mea. Astăzi împlinește 18 ani. Realizările ei sunt flori pentru mine, iar supărările ei sunt rugile mele.

Sursa: Pinterest
În bucătărie...
Slavă Domnului, mama ne poartă de grijă și zilnic avem o ciorbă de legume și ceva bun la felul doi (mazăre, fasole păstăi, cartofi... gătește clasic, dar tare gustos). Pentru burta ursulească. :)

Sunt îmbrăcată...
În trening de catifea.

Meșteresc...
 Croșetez câte putin la lucrurile începute deja, dar mai mult în mașină, dimineața și seara. Acasă, nu prea am mai avut vreme. Poate astăzi.

Citesc...
Puterea iertării. Lepădarea de sine și iubirea de aproapele - Arhiepiscopul Makarios Griniezakis

"Iubirea jertfitoare aduce bucurie si dulceata in suflet. Nu dulceata aceea amestecata cu slava desarta, cu autosatisfacerea si cu placerea intinata, care vine de la vrajmasul, ci dulceata harului, care insufleteste smerenia, nobletea, delicatetea, simtirea cea buna fata de Dumnezeu si dragostea fata de toti oamenii - cuprinzandu‑i si pe dusmani -, bucurie si desfatare pana la lacrimi si pana la linistirea desavarsita..."
Arhiepiscopul Makarios Griniezakis

Sper...
Încrezătoare fiind în șansa pe care o nouă zi ne-o oferă, cel puțin teoretic, fiecăruia dintre noi pentru izbăvire, îndrăznesc să cred, să sper... să pun început bun. Doamne miluiește!
 
Învăț...
Ca orice creștin în Marele Post, mă străduiesc să învăț înfrânarea, nu numai în ceea ce privește mâncarea, ci și în legătură cu celelalte lucruri care-mi sunt dragi. Adică, mă străduiesc să-mi tai voia. Nu, de tot. :) După puteri...

În casă...
La copii e bine cât de cât. Miercuri am fost liberă și am făcut curățenie împreună cu Maria în toată casa. La apartament însă, e nevoie să mă mobilizez azi.

Ascult...
Același Canon al Sfântului Andrei Criteanul. Nu mă mai satur ascultându-l.

Un film pe care îl recomand...
Săptămâna ce a trecut nu am văzut niciun film. Ca să bifez totuși rubrica, voi recomanda un film pe care l-am văzut cu mai mulți ani în urmă: Capela îngerului - un film despre pocaință. Simplu si impresionant.


Unul din lucrurile preferate...
Eșarfele. Mi se par foarte feminine. Cred că e singurul obiect vestimentar din care am prea multe, mai multe decât am nevoie. Nu ar fi rău să învăț să mă despart de ele. 
Când aveam vreo zece ani, mama, învățătoare fiind, a primit un batic absolut superb. Ni l-a arătat când a venit acasă, apoi l-a așezat cu grijă, pe sfoara legată de două cuișoare bătute de către tatăl meu, pe ușa interioară a șifonierului. Avea multe eșarfe și baticuțe atârnate frumos acolo. Din când în când, mă duceam și le admiram. La un moment dat, am întrebat-o dacă mi-l va împrumuta și mie pe cel nou, prețiosul. :) Mi-a spus simplu: Tot ce am eu este și al tău. Nu știam că poate încăpea atâta fericire în inima mea. 

Un citat...
Învătați-vă să postiți, vine vremea când a posti nu va mai fi o opțiune, ci o vom face de nevoie! Trebuie să învățăm să răbdăm mult, căci vine galopant vremea când răbdarea ne va fi ultima soluție! Trebuie să învățăm să iertăm și să iubim, căci vremea ce vine nu ne va da de ales în această privință, pentru că dacă nu vom ierta și nu vom iubi, de Dumnezeu și de cei dragi ne vom despărți! Învață-te omule să supraviețuiești, pentru că viitorul te va provoca la lucruri nebunești! Haideți să câștigăm prin credință, rugăciune și voință, dreaptă socoteală și discernământ, ca atunci când vom fi în mare pericol, vrăjmașul să nu poată da cu noi de pământ.
(Părintele Ioan Danci)

O fotografie...
Sursa: Orthodox Christian Network
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Chiar cel în care mă aflu. Acasă, cu familia.

Din comorile pământului...

Beautiful Purple Passion Agate 
Photo Copyright - Chille Maulidhaa
Din iubita mea Românie...

Mănăstirea Mraconia, Mehedinți, România

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

8 comentarii:

  1. să aveți o zi binecuvântată, la umbra lui Hristos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Florin! O zi binecuvântată și vouă! Doamne ajută!

      Ștergere
  2. La multi ani Fetiței!
    Dumnezeu sa o apere de cel râu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc din suflet, Tănțica! Maica Domnului să vă acopere și pe voi!

      Ștergere
  3. Isn't it nice to be able to just thank God for waking us up each day? It's great to know that we have been given another day to make the most of.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The first thought on a new day is gratitude and thankfulness for existing. May the Lord enable us to give thanks to Him all the days of our lives.

      Ștergere
  4. La multi ani!sa fie sanatoasa si sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc foarte mult, Irina!
      Și ție să-ți trăiască fetițele și să te bucure mereu!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *