joi, 6 aprilie 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a cincisprezecea

 Doamne ajută tuturor!

Sunt foarte bucuroasă că am mai bifat o săptămână, cu ajutorul Domnului, săptămâna a cincisprezecea. Am folosit o singură culoare, Duck Egg și croșeta cu fir nr. 5, specială pentru croșetatul prin metoda tunisiană. Lucrul cu această croșetă merge puțin mai greu decât croșetatul clasic, cel puțin pentru mine, iar rezultatul seamănă destul de mult cu tricotatul.


Pentru cine vrea să încerce, modelul este explicat pas cu pas în filmulețul de mai jos:

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor în toate cele bune și de folos!

O seară binecuvântată!

8 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult cum ți-a ieșit și cum ai combinat culorile. Am incercat modelul tunisian cu romburi...o pătură încă nu am făcut, deoarece nu am așa multă răbdare.
    Spor la lucru în continuare! O zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Eu am mai lucrat câteva păturici, dar de dimensiuni mai mici. Cea mai mare cred că a fost aceasta:
      https://danahandmade.blogspot.com/2019/08/paturica-bebelus-7.html
      Mulțumesc frumos! O seară binecuvântată și ție!

      Ștergere
  2. Am zis si data trecuta, imi plac culorile mult. De model nu mai spun. Nu ma pricep la corespondente intre marime croseta si grosime fir. Trebuie sa mai experimentez!
    Noapte buna cu pace! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, de regulă pe eticheta firului este și o indicație privind nr croșetei recomandat pentru a lucra acel fir. La fel și nr andrelelor, dacă vrei să tricotezi. Eu la această pătură am ținut cont de indicațiile celor două fete care au inventat acest model. Ele au recomandat pentru croșeta obișnuită nr. 4, iar pentru cea cu fir, nr. 5.
      Noapte cu pace și ție! Te îmbrățișez cu drag! 😘❤️

      Ștergere
  3. Ce frumusețe de păturică!
    Bravo și la cât mai multe!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *