miercuri, 26 aprilie 2023

{ Blog 365...day 116 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!
Vă voi lăsa în seara aceasta câteva gânduri despre dragostea dintre soți. E posibil să le mai fi citit cândva; circulă de ceva vreme în mediul online, dar eu mă bucur de fiecare dată când le citesc. Sper să vă bucurați și voi.

„Când cineva se căsătoreşte, o face ca să aibă soţie ajutor pentru mântuire. Trebuie să-i arate dragoste şi să se lupte pentru mântuirea ambilor.”
(Sfântul Sofronie de la Essex)
(Se înțelege că acest lucru este valabil pentru fiecare dintre cei doi.)



Era o dimineata aglomerata la cabinet cand, in jurul orei 08:30, intra un domn batran cu un deget bandajat. Imi spune imediat ca este foarte grabit caci are o intalnire fixata pentru ora 09:00. L-am invitat sa se aseze stiind ca avea sa mai treaca cel putin o jumatate de ora pana sa apara medicul. Il observ cu cata nerabdare isi priveste ceasul la fiecare minut care trece.

Intre timp ma gandesc ca n-ar fi rau sa-i desfac bandajul si sa vad despre ce este vorba. Rana nu pare a fi asa de grava… in asteptarea medicului, ma decid sa-i dezinfectez rana si ma lansez intr-o mica conversatie. Il intreb cat de urgenta este intalnirea pe care o are si daca nu prefera sa astepte sosirea medicului pentru tratarea ranii. Imi raspunde ca trebuie sa mearga neaparat la sanatoriu, asa cum face de multa vreme, ca sa ia micul dejun cu sotia.

Politicoasa, il intreb de sanatatea sotiei. Senin, batranul domn imi povesteste ca sotia, bolnava grav de Alzheimer, sta la sanatoriu sub o atenta observatie de ceva vreme. Gandindu-ma ca intr-un moment de luciditate sotia putea fi agitata de intarzierea lui, ma grabesc sa-i tratez rana dar batranul imi explica ca ea nu-si mai aduce aminte cine este el… Si-atunci il intreb mirata:
“Si dvs. va duceti zilnic ca sa luati micul dejun impreuna?“.
Cu un suras dulce si o mangaiere pe mana, imi raspunde: “E-adevarat ca ea nu mai stie cine sunt eu, dar eu stiu bine cine este ea“.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Amazing Amber from the Dominican Republic.
Photo Copyright - Geologic Gallery | Boutique
Gândul zilei...

O familie este aceea în care soții se completează între ei, se iartă, il au pe Dumnezeu în prin plan, merg la Biserică și la spovedanie împreună cu dragoste si cu credință, se îndrăgostesc unul de altul în fiecare zi, își înțeleg neputințele unul la celalalt și se ajută unul pe altul, se sprijină să treacă peste toate cu bine! Se smeresc unul în fața celuilalt și mai presus de toate se iubesc necondiționat! Asta aș înțelege eu prin familie! Familia nu este cu siguranță atunci când femeia este sclava bărbatului sau când bărbatul e zăpăcit de reproșurile soției. Familia nu se poate numi, atunci când de sărbători soții stau în aceiași casă dar sunt certați, atunci când trăiesc în haos și fără Dumnezeu în inima lor, când în loc de iubire, inima fiecăruia dintre ei este plină de ură! Cand pronunțăm cuvântul familie, atunci ne gândim la binecuvântare!
(Părintele Ioan Danci)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o seară binecuvântată și o noapte cu pace!

11 comentarii:

  1. Enjoyed reading your post! Wonderful thoughts. And that tree is truly amazing.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru poveste. Nu o stiam, doar sper ca este un fapt real de viata!
    Iti las si o viziune asa, mai metaforica!
    Noapte buna si vise placute! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Este o completare minunată pentru imaginile pe care le-am postat eu.
      Cum ai făcut să adaugi link în comentariu?? :)
      Noapte cu pace și ție! 😘❤️

      Ștergere
    2. Scuze, am crezut ca se va vedea. Reiau:
      [Se incepe cu]
      [urmeaza] textul dorit [inchis de]

      Intre paranteze sunt doar explicatii.

      Ștergere
    3. Mulțumesc mult! Am crezut că nu reușesc eu din cauza oboselii. :)

      Ștergere
    4. Nici asa nu a mers. Nu stiu cum sa scriu. Daca imi lasi un mail in comentarii la mine sper sa intelegi. Si poti sterge comentariile astea.

      Ștergere
    5. Mergeee! :))) Mulțumesc! 😘❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *