vineri, 21 aprilie 2023

Fața de masă cu dantelă

 


Hristos a înviat! 
Cu mila Domnului, ieri am reușit să finalizez fața de masă începută cu mai mult timp în urmă. Inițial i-am aplicat o margine dintr-un material asortat, apoi am adăugat o dantelă. Atunci, la începuturi, m-a ajutat și prietena mea, Liliana, mult mai experimentată decât mine în ale croitoriei.



Cam așa arată acum fața de masă. Maria, fiica mea a făcut fotografiile și a prins-o și pe babă, pe subsemnata, cum încerca să aranjeze colțurile să dea bine la public. :)))



Dacă tot am prins curaj, ieri am ajustat și husele scaunelor, pe care din greșeală, le-am comandat prea mari. Practic, am tăiat o bucată de material din lungimea husei spătarului și am tras un alt tighel. Adică, am făcut o... mărgică! :))) Ca găina din poveste.
Dar, pentru mine contează foarte mult acești pași mici și aceste minuscule realizări în ale lucrului de mână specific femeii gospodine din toate timpurile. Parcă mă întorc și eu, puțin în timp, în a mea copilărie...

Seară frumoasă tuturor!

12 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos, Luiza! Nici eu nu mă pricep... Dar, îmi place să mă chinui. :))) Glumesc, îmi aduce o mare satisfacție lucrul de mână.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba fata de masa. Si husele asortate.... Dar, te rog, vorbeste frumos despre tine. :) Recunoaste că in suflet tot Dana de pe la 20 de ani esti, indiferent ce arata buletinul... Dovadă e că inveti mereu ceva nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Corina!
      Și Cristian, soțul meu spune: Te rog să vorbești frumos despre iubita mea! :)))
      Draga mea, peste mai puțin de două luni voi mai adăuga un an peste jumătatea de secol deja existentă. Sigur că în suflet nu-i simt chiar pe toți. Dau slavă Domnului că am ajuns la anii aceștia și nădăjduiesc să mai adun câțiva cu mila Domnului. E un mare dar să ajungi bătrân.
      Aspir chiar la puțină înțelepciune, pe care văd că a sădit-o Dumnezeu în oamenii bătrâni. Dacă vorbim de această măsură, daa, sunt departe de bătrânețe. :)))

      Ștergere
  3. O bijuterie care va fi purtata cu drag la masa familiei!
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Poate ajungi prin București/Bragadiru, să bem o cafea împreună, la această masă, sau și mai bine, în curte, la umbră, de prindem o zi însorită ca cea de azi.

      Ștergere
    2. Mulțumesc mult🙏🤗🥰
      Nu se știe niciodată unde ne duc pașii cu binecuvântarea lui Dumnezeu!

      Ștergere
  4. îmi place cum arată fața de masă dar îmi place și cum te alinți: babă! :) când vei fi bunică, oare cum te vei ”alinta”?

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina Mihaela Barbu1 iunie 2023 la 09:05

    Superbe, ca tot ce iese din mâinile tale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alinaaaa, cu mult mă bucur să te văd aici! Te îmbrățișez cu drag și dor!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *