luni, 3 aprilie 2023

{ Blog 365...day 93 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest

Prietenia este leacul vieții.
Sunt unii oameni care se strecoară în viața noastră discret, ni se lipesc de suflet, ne însoțesc în fiecare clipă, în fiecare zi, în fiecare gând, în fiecare rugăciune. 
Îi purtăm cu noi peste tot, sunt prezenți în inima noastră, în suflet și în gând, ne însoțesc fără să ceară nimic în schimb. 
Când ești obosit, te sprijină cu o rugăciune. Când ești trist, te mângâie cu o bucurie. În acest fel, bucuriile devin mai mari, iar necazurile se rabdă mai ușor.
Nimic nu este mai dulce ca dragostea. Și pe pământ și în Cer. Ajutorul lui Dumnezeu vine acolo unde este dragoste, nădejde și credință.
În viața fiecăruia dintre noi vin încercări și greutăți. Prietenul te ajută să ridici norul tristeții și să alungi spaima.
Pentru ce alergăm în zadar? Toate au sfârșitul lor. Deșertăciune sunt toate. Cu ce ochi vom privi noi la Hristos în Ziua Judecății?
Dumnezeu să ne ierte pe toți oriunde ne-am afla! Pe toți împreună și pe fiecare în parte, oricâți suntem!

Iartă-mă Doamne, că am greşit atât de mult;
Iartă-mă Doamne, că Te-am supărat şi Te-am pierdut;
Iartă-mă Doamne, că fără Tine eu nu pot trăi;
Iartă-mă Doamne şi te rog, cu inimă smerită, nu mă părăsi;
Iartă-mă Doamne şi nu mă lăsa când îmi este greu;
Iartă-mă Doamne şi te rog fii cu mine, în viaţa mea mereu;
Iarta-mă Doamne şi ai milă, că Tu ştii neputinţa mea;
Iarta-mă Doamne, că Tu vezi cât de slabă şi nestatornică îmi este firea
Iartă-mă Doamne, Tatăl, Mântuitorul şi Mângâietorul meu!

(Din Acatistul de păcăință pentru iertarea păcatelor)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

BARITE from the Maine Mine in Cordesse, Lucenay-l'Evêque,
Saône-et-Loire, Burgundy, France
Gândul zilei...
Nu te risipi, vrând să faci prea multe.....
Taci! Nu vorbi mai mult decât este nevoie, nu te contrazice cu nimeni, nu supăra pe nimeni prin ce spui. Fugi de prilejurile de a cădea în păcate, pe cât poți, fugi de agitația, zgomotul și zarva lumii! Linişteste-te! Nu te risipi, vrând să faci prea multe, nu îți pierde pacea sau timpul cu nimicuri. Să faci atât cât este nevoie. Lumea aceasta ne stoarce de putere, ne consuma cu toate problemele ei, și de multe ori uităm că nu trăim o mie de ani, uităm că rugăciunea sau relația noastră cu Dumnezeu este cea mai importantă!
Avem nevoie de liniște, trebuie să învățăm să mai oprim radio-ul, tv-ul, telefonul și să petrecem o clipă de aur nu doar cu noi înșine, dar mai ales cu Iisus Hristos! În liniște, Dumnezeu îți vorbește prin conștiința ta, ia aminte la ce-ți spune și cu siguranță n-o să-ți pară rău.”

(Sfântul Paisie Aghioritul)

Seară frumoasă și binecuvântată!
Noapte cu pace tuturor!

13 comentarii:

  1. What a lovely post. I'm so glad to have found you as one of my new blogging friends :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi notasem pe un caietel ceva, nu si titlul cartii. Insa se potriveste gandului. Metoda ROST:
    Respira-Observa-Surade-Taci.
    Mi se pare esenta esentei!
    Imi plac la nebunie cristalele tale. Te-ar deranja daca la vreun MFC as pune cateva imagini, evident cu linkul spre tine? Sunt prea frumoase!
    Noapte buna cu pace!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesentă metoda aceasta. Nu am auzit de ea.
      Suzana, nici nu trebuie să mă mai întrebi. Și nici să pui link spre mine. Eventual, ca să nu ai probleme poți cita sursa de unde le-am luat și eu.
      Eu mă bucur foarte mult că îți plac. Dar din dar...

      Ștergere
  3. Acest gand al zilei pe care l-ai postat a fost raspunsul pe care trebuie sa il dau cuiva drag. Nu stiam cum sa ii spun ca trebuie sa mai puna frana, sa-si mai traga sufletul. Multumesc Daniela😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât mă bucur că mi-ai scris asta, Ioana. Eu dimineață mă întrebam dacă nu cumva am mai postat și altă dată acest citat. Mi le salvez undeva și tot revin asupra lor.
      Dacă îi este cuiva de folos, înseamnă că nu mai contează dacă m-am repetat.
      Te îmbrățișez! Și Maica Domnului să miluiască acel suflet drag ție!

      Ștergere
  4. da, trebuie să-L avem pe Hristos prietenul nostru! de la El ne vine tot darul desăvârșit. dacă-L ai pe El de prieten, ți se va descoperi și-L vei regăsi în fiecare din prietenii tăi ...
    tare faină și ”carameaua” aia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevărat. Dacă prietenia, în vremelnicia timpului, are și substanță, și duh, dacă conține și un registru de valori creștine care o arată a fi o prietenie în Hristos, atunci devine o relație care are sens în orizontul iubirii față de Dumnezeu și deopotrivă față și de aproapele ...

      Tot cu gândul la mâncare... :)))

      Ștergere
  5. Cu minunate cuvinte împodobești fiecare zi...Să ajungă la inima noastră darul aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea dragă, ne îmbrățișăm unii altora sufletele și fiecare prin sufletul celuilalt zboară spre Lumină.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *