joi, 27 aprilie 2023

{ Blog 365...day 117 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Ce repede se face târziu în viață...
Acum e dimineață... imediat e seară. E ziua de luni și ne dorim să fie mai repede vineri, așteptăm weekendul... Încă nu am strâns decorațiunile de Paști și imediat trebuie să le coborâm pe cele de Crăciun din podul casei. Și uite așa ne trezim că s-au scurs 40-50-60 de ani din viață.
Copiii au crescut, părinții (dacă îi mai avem) au îmbătrânit... Și imediat suntem bătrâni și noi (dacă vom avea privilegiul acesta). 
Și încă nu suntem conștienți (vorbesc de mine acum) de puținul timp care ne-a mai rămas și că nimic bun nu am făcut.
Încă mai lăsăm lucruri pe mai târziu... Să sperăm că nu va fi prea târziu...


Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Purple Fluorite from Denton Mine, Illinois
Photo Copyright - Nectar Gems
Gândul zilei...
Sunt trei capcane care îți fură bucuria și liniștea. Este: regretul fără sfârșit pentru trecut, griji constante pentru viitor și nerecunoștință pentru prezent. Pocăiește-te și mergi mai departe, fii plin de credință și lasă frica zilei de mâine, mulțumește pentru tot ce ai, bucuria și pacea te vor urma. Caută Împărăția lui Dumnezeu și orice alt lucru ți se va da...
(Patriarhul Ilia II)

Vă doresc o după amiază binecuvântată!

4 comentarii:

  1. Beautiful purple! And always such wise words you share in your post, much needed reminders for some of us. Hope you are having a wonderful week.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Jean! I'm glad you like this. I hope you have a great week too!

      Ștergere
  2. Voi raspunde cu o alta postare a mea de la citate. O carte ce mi-a placut mult.
    Daca reusim sa ne eliminam fricile de orice fel, viata se deruleaza altfel. Si daca adancim ideea, cam toate provin din frica de moarte. Eliminand-o, incepem cu adevarat viata! Asa se spune. Si mereu imi spun: ieri a trecut, maine inca nu a venit, imi ramane doar acum-ul de azi. Cam simplist...
    Apropo. Pun o intrebare, insa nu imi raspunde acum: cum pot evalua vibratia unui cristal? Stii ceva de aceasta idee?
    Noapte buna cu pace, Daniela!😘❤️
    Si, pe bune, nu putem sti tot, nu putem face tot ceea ce ne dorim, insa e important cred eu sa iubim ceea ce facem. Atat. O parere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut mult postarea ta, Suzana!
      Și părerea ta de la finalul acestui comentariu.
      Despre vibrația cristalelor, despre terapia cu cristale, nu știu din păcate nimic. Îmi pare rău că nu te pot ajuta, însă creștinismul, ortodoxia, nu sunt deloc compatibile cu cristaloterapia. O spun sfinții părinți. Iertare!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *