sâmbătă, 29 aprilie 2023

{ Blog 365...day 119 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!
Deși am scris jurnalul pe seară, nu pot să nu scriu câteva vorbe și aici. Cu ajutorul Domnului, nu am ratat nicio postare Blog365 și chiar de am avut și postările mele handmade și jurnalul și câte o recenzie, nu le-am amestecat cu provocarea zilei, deși probabil că mi-ar fi fost mai ușor. Dar, mie-mi place ordinea. :))

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Bi-Color Grape Agate from Sulawesi,Indonesia.
This specimen has really nice sparkle and measures 2 1/4 x 2 x 1 1/4 Inches.

Photo Copyright - Anatoly Bitny

Gândul zilei...

,,Ispitele sunt îngăduite ca să ni se descopere patimile ascunse, ca să ne luptăm cu ele şi să ne tămăduim sufletele. Sunt şi ele un semn al milei dumnezeieşti. Pentru aceasta, lasă-te cu încredere în mâinile lui Dumnezeu şi cere ajutorul Lui, ca să te întărească în nevoinţa ta.

Nădejdea în Dumnezeu nu poate sfârşi niciodată în deznădejde. Ispitele aduc smerita cugetare. Dumnezeu ştie cât poate răbda fiecare dintre noi şi îngăduie ispitele după puterea noastră. Însă trebuie ca şi noi să fim cu luare-aminte, ca să nu intrăm singuri în ispită.

Încredinţaţi-vă lui Dumnezeu cel bun, cel tare, cel viu şi El vă va povăţui la odihnă. După încercări urmează bucuria duhovnicească. Domnul ia aminte la cei ce rabdă încercările şi întristările pentru dragostea Sa. Aşadar, nu vă împuţinaţi cu sufletul şi nu vă temeţi!


(Sfântul Nectarie al Pentapolei, Învăţături, traducere din limba greacă de Ieroschimonah Ştefan Nuţescu, Editura Evanghelismos, Bucureşti, 2009, p. 17)

Noapte bună, somn ușor, îngeraș la căpușor!

Sursa: pinterest.com

4 comentarii:

  1. Hooray for not missing any days yet! I've missed two so far though went back and put "markers" in the place. It does seem to get a bit easier as we go on. Though I did decide for my own sanity, to quit counting the days.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, but you, different of me, seem to manage to visit the other blogs constantly, read and comment with regularity. Congratulations!

      Ștergere
  2. Doamne ajuta sa reusesti sa scrii in continuare postarea zilnica. Eu una le citesc cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Și eu te citesc cu bucurie.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *