vineri, 28 aprilie 2023

{ Blog 365...day 118 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!
Seara trecută Suzana a lansat, oarecum în treacăt, un fel de provocare.


Cum mie îmi place nespus să croșetez, în special lucrușoare colorate, îmi place să învăț lucruri noi și de ceva vreme nu am mai început niciun proiect nou, m-a atras ideea din prima clipă.
Așadar, după serviciu, am venit spre casă via Bucur Obor. :))) Mi-am cumpărat bombonicile de mai jos. Și sunt foarte entuziasmată să învăț modelul japonez.


Vă invit pe cei care ați scris recenzii despre cărțile citite să lăsați un link în comentarii la Clubul de carte, lansat de către Katia.

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Apple green fluorite !! Very clear! Damage free.
From Xianhualing, Hunan province, China.

Photo copyright - xue_mineralcollector
Gândul zilei...
"Când mintea învață să tacă, bucuria și frumusețea își află locul. Acordă-ți un moment de liniște. Redu viteza și gustă viața! Dacă în inimă este pace, în lume este pace. Stai acasă, inimă, și odihnește-te...." 
(Ierom. Hrisostom Filipescu)

„Casa noastră este Cerul. Vă rog să vă amintiți că am fost creați pentru Rai. Întreaga noastră viață nu este decât o peregrinare continuă pe drumul către casă.”
(Părintele Serafim Rose)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte binecuvântată!

12 comentarii:

  1. Ce frumos cuvântul de la pr. Serafim Rose.
    O seară liniștită și somn odihnitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat modelul japonez!
    Weekend cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Te bagi? :)
      Weekend binecuvântat și ție!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, Irina, firul e jeans de la YarnArt.
      Te întreb și pe tine, ca și pe Lili, te bagi? :)
      Haideți, fetelor! E mai distractiv împreună.

      Ștergere
    2. cu drag as accepta provocarea, dar am deja foarte multe proiecte incepute, si as vrea sa mai termin din ele inainte sa incep altele

      Ștergere
    3. Te înțeleg atât de bine!... Și eu am multe proiecte începute.
      Doamne ajută să le ducem la bun sfârșit! Și să o facem cu bucurie.
      Să ai o duminică binecuvântată!

      Ștergere
  4. Ce model interesant! Nici eu nu am mai crosetat in ultimele saptamani!
    Imi plac citatele pe care le-ai ales pentru aceasta zi!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi frumoasă și ție, Dănuța!
      Și? Nu te tentează să încerci noul model?

      Ștergere
  5. Ce-mi place entuziasmul tau! Si nu ma gandisem la o 'provocare', insa am simtit ca e musai sa incerc si eu si am zis ca poate mai vrea cineva acelasi lucru. Ce curioasa este pisicuta! Cred ca ar derula cu placere un ghemulet...
    Cand mintea invata sa taca cred incepem sa 'vedem' ceea ce pana atunci nu era posibil. Este singurul lucru ce merita sa-l practicam constiincios si incredintati ca El ne-o permite.
    Nu stiam de recenzii si in adevaratul sens al cuvantului nu cred ca am facut asa ceva, chiar daca am vorbit despre ele.
    Multumesc frumos, Daniela! Doar bine la voi! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana! Chiar m-am entuziasmat. :) Da, știu că nu e chiar o provocare, mai degrabă o invitație, ca și cum ai lăsat o portiță deschisă... Nu se putea să nu trec dincolo de ea.
      Missy, daaa, e fascinată de firele mele. Uneori îi mai dau și ei câte un ghem mic să se joace. Dar, cel mai mult îi place când prinde o papiotă cu ață de cusut. O încurcă atât de tare, încât nu o mai pot folosi.
      E atât de greu cu războiul gândurilor... Domnul să ne ajute să ne găsim liniștea și pacea!
      Dacă vrei să participi la Clubul de carte, ne vom bucura (cei câțiva participanți).
      Toate cele bune și ție și o noapte liniștită! 😘❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *