joi, 13 aprilie 2023

Perdele bucătărie

 Doamne ajută tuturor!

Pentru că-mi doream demult, pentru că vin Sfintele Paști, pentru că sunt în concediu, pentru că am găsit materiale potrivite pentru ceea ce aveam eu în minte... ieri mi-am confecționat perdeluțe pentru ferestrele de la bucătărie.

Materialele le-am cumpărat din Bucur Obor. Am măsurat înainte ferestrele și am luat perdea cât de două ori lățimea ferestrelor. Am luat și rejansa. Am cumpărat și niște pânză galbenă, pentru a face o combinație de materiale. 


Am măsurat apoi lungimea perdelei, din șină până la blatul de bucătărie, am lăsat o rezervă de coasere și am trecut la croit.


Mi-a fost teamă să croiesc prin sfâșiere sau prin tăiere cu foarfeca, așa că am tras câteva fire din țesătură și am tăiat ulterior.



Am călcat tivurile pentru a-mi fi mai ușor la cusut:



Am avut și ajutoare. :)))



După ce am cusut rejansa, am adăugat și un volan galben și embrasse din același material, pe care le-am prins de perete.
Iată și rezultatul:




Sunt departe de a fi perfecte, au mai multe greșeli, mi s-a blocat mașina de câteva ori, mi s-a rupt ața de nenumărate ori, pe alocuri cusătura nu este uniformă, dar sunt făcute de mine și lucrul acesta îmi dă satisfacția pe care numai lucrul de mână ți-o poate da.
Doamna de la mercerie, atunci când am cumpărat materialele mi-a spus: Vi le putem confecționa noi, în magazin. Zic: Mulțumesc frumos! Dacă nu mă descurc, revin.
Am fost tentată să renunț de câteva ori, mi-a luat câteva ore bune, dar a meritat.

Vă îmbrățișez cu drag! Noapte cu pace tuturor!

14 comentarii:

  1. Sunt superbe și nu știu de ce zici că nu ar fi perfecte! Eu cred că pentru tine sunt perfecte și e de ajuns. Îmi plac maxim !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ancuța! Cristian are o vorbă: Imperfectly perfect.

      Ștergere
  2. Absolut superbe !! Sa le stapanesti sanatoasa si cu bucurie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Iasmin! Mă bucur mult că-ți plac. Te îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Perdeluțe de bucătărie mai frumoase nici că am văzut...
    Miercuri am mers să caut și eu perdeluță de bucătărie dar nu am găsit.
    Așa aș fi vrut una vesela.
    Dar mă bucur cu privirea pt ce ai realizat tu Daniela.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Și eu am găsit după mult timp. De fapt, voiam cu maci sau cu margarete, dar nu am găsit. Te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Your new kitchen curtains are so beautiful and cheery!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! That's what I wanted, to brighten up the kitchen, the heart of the house.

      Ștergere
  5. Hristos a inviat!
    Sunt tare frumoase si-au inveselit bucataria. Aveai oricum o bucatarie draguta (se vede din poze), dar acum e si mai draguta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat! Mulțumesc frumos! Adevărul este că-mi plac foarte mult bucătăriile. Atunci când merg la cineva apropiat în vizită și mă primește în bucătărie, mi se pare că iși deschide porțile sufletului.
      Și pe vremea când eram studentă și mergeam la câte o petrecere, spre dimineață ne retrăgeam mai mulți în bucătărie (chiar dacă era una mai micuță) și acolo se nășteau cele mai interesante discuții despre filozofie și viață. Deh, tinerețea...

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt! Îmi place cum ți-au ieșit și am mai învătat un lucru nou de la tine: trasl firelor din țesătură prntru a tăia drept! Multumesc!
    Mereu tai strâmb cu foarfeca...de acum voi aplica metoda ta.
    Să le stăpânești săntoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța! Mă bucur mult că îți plac. Da, nu mai știu unde am văzut și eu trucul acesta cu trasul firelor, dar pe mine chiar mă ajută foarte mult, mai ales la materiale atât de fine, care alunecă ușor.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat! Mulțumesc frumos, Ioana! Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *