vineri, 28 aprilie 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a optsprezecea

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!
Aseară am încheiat și săptămâna a optsprezecea.


A fost un model relativ ușor, dar mi-a dat ceva bătăi de cap până l-am descifrat. Nu-mi ieșeau torsadele acelea micuțe. Slavă Domnului, până la urmă le-am biruit. :))
Am folosit trei din cele cinci culori ale proiectului, respectiv: Mocca, Parchment și Cream și croșeta clasică nr. 4.



Și rezultatul este ceea ce vedeți. 


Vă reamintesc că proiectul se întinde pe durata a douăzeci și nouă de săptămâni. Așadar, mult a fost, puțin mai este. Numai că, uitându-mă aseară prin schemele și filmulețele săptămânilor următoare, parcă de la o săptămână la alta lucrurile se complică, modelele sunt din ce în ce mai complicate și mai laborioase. Dar, cu mila Domnului le voi desluși.

Vă doresc un weekend minunat și mult spor în tot ceea ce faceți!

Sursa: pinterest.com.

12 comentarii:

  1. tare faină păturica! mă gândesc că-i moale, pufoasă și călduță ... se potrivește de minune și farfurioara de la cafea ...
    spor în toate cele bune să ai și un sfârșit de săptămână cu pace, bucurii și soare frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Ceșcuța și farfurioara sunt parte dintr-un set pentru doi, primit de la Ștefan și Georgia dintr-o vacanță din Olanda, din Rijksmuseum și reprezintă pictura Lăptăreasa a lui Johannes Vermeer. Se vede mai clar aici
      Un weekend plin de bucurie vă doresc și eu! Încă nu știu cum va fi al nostru; mă entuziasmasem la ideea vizitei unor prieteni, dar se pare că nu ne vom bucura de asta (cel puțin nu acum).
      Greu cu acceptarea aceasta...
      M-am întrebat uneori: Ce ne-am fi facut daca Maica Domnului, la Bunavestire zicea "Nu"?

      Ștergere
    2. nu pune la suflet ... dacă e să vină, vor veni prietenii tăi cu altă ocazie, Dumnezeu știe cel mai bine.
      interesantă întrebare ți-ai pus ...

      Ștergere
    3. Păi da, cu câtă credință a spus: "Fie voia Ta!" Într-o taină atât de mare!...
      Și eu spun "Facă-se voia Ta" zilnic, nu? Dar mă întristez de multe ori când nu se aseamănă cu voia mea. Mila Domnului!...

      Ștergere
  2. Patura este din ce in ce mai frumoasa. Sa ai spor la lucru. Ai trecut de jumatate, de acum te apropii incet-incet de final.
    Imi pare rau ca nu mai pot veni prietenii tai.
    Un sfarsit de saptamana frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, cu ani în urmă dacă mergeai prin București cu metroul, auzeai copii cerșetori cântând: "Nu nimeni nu mă vrea... Nici chiar mămica mea..." :))))
      Cam așa am pățit eu azi. M-am rugat de mama mea să mergem pe la ea într-una din zilele acestea libere și m-a refuzat.
      Bine, probabil că totuși la ea vom merge până la urmă.
      Mă bucur mult că îți place pătura. Când mi se pare că nu se mai termină, mă gândesc la tine cum ai lucrat tu păturile acelea (nu una, ci două!) din revista "Ușor de croșetat". Mare strădanie!
      Un weekend binecuvântat și vouă!

      Ștergere
  3. Te vei bucura de lucrul mâinilor tale !
    Ți-am mai spus: e foarte frumoasă pătura pentru Ștefan!
    Un weekend cu bucurii!
    Sigur vei găsi , măcar, un motiv de bucurie în aceste zile!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Un weekend plin de bucurii și ție! Te îmbrățișez și eu cu drag!
      (Sper să ne vedem zilele acestea, măcar la o cafea.)

      Ștergere
  4. Este fascinant-fabuloasa paturica ta. Iar culorile imi plac tare mult in aceasta combinatie. Ai un simt artistic deosebit Daniela!
    Un final de saptamana cu bucurii.
    Stii ce-mi zic uneori cand planurile pe care le aveam se modifica? Asa trebuie. Si de fiecare data a fost bine...
    😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Acum aș vrea să pot insera o poză. :) Să-ți arăt ce mi-am cumpărat în seara aceasta. Dar, o voi pune la postarea zilei.
      Așa este. Toate la timpul lor. 😘❤️

      Ștergere
  5. O pătură deosebita. Cred că fiul tău o va pastra multi ani🙏🙏🙏
    Mămica lui Stefan și a Mariei face lucrulețe cu multă dragoste care ies ca niște bijuterii🥰🤗🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea!
      Nădăjduiesc, cu mila Domnului să le aducă cel puțin atâta bucurie, pe câtă am eu când le lucrez.
      Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *