duminică, 9 aprilie 2023

{ Blog 365...day 99 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!


Duminica Stâlpărilor

Ce luminos era Ierusalimul!
Lumina Însăși îi intra pe porți,
Lumina Vieții, Care învie morți,
Își revărsa asupra lui preaplinul.

Ce înverzit era Ierusalimul!
Toți pruncii lui, până și cel mai mic,
Țineau în brațe ramuri de finic,
Ca îngerul Gavriil, pe vremuri, crinul.

Ce fericit era Ierusalimul!
Primind pe Împărat cu osanale,
Îi așternea și hainele, pe cale,
Să calce peste ele, lin, asinul.

Iar El intra, venea cu tot seninul,
Cu toată pacea și blândețea Sa,
Venea, iubind pe toți, deși știa
Cât chin Îi pregătea Ierusalimul...

( 9 aprilie 2023 - Brândușa Vrânceanu)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

QUARTZ " Blue" on QUARTZ "Smoked",
APATITE, RUTILE inclusion & pointed fiber inclusion of MANGANESE and RIEBECKITE.
Gutalaak, Kunnar Province, Afghanistan.
Photo: @gandharagems.
Gândul zilei...
„Cămara Ta, Mântuitorul meu, o văd împodobită, și îmbrăcăminte nu am, ca să intru într-însa. Luminează-mi haina sufletului meu, dătătorule de lumină, și mă mântuiește.”

Noapte cu pace tuturor!

5 comentarii:

  1. În mijlocul naturii și eu mă întreb: ce maestru a făcut o asemenea perfecțiune?

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca este pocalul Lui!
    Noapte buna cu pace, Daniela!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întotdeauna mă uimești, Suzana! Noapte cu pace și ție! 😘❤️

      Ștergere
  3. Doamne miluiește! Și mie-mi plac foarte mult cântările bisericești de la slujbele deniilor.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *