joi, 6 aprilie 2023

{ Blog 365...day 96 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Începând de astăzi sunt în concediu de odihnă. Tare frumoasă a fost ziua de astăzi și tare frântă mă simt acum. Oare de ce se numește concediu de odihnă? De regulă, sunt mai obosită decât atunci când merg la birou/laborator. :)
Azi am avut și un drum de făcut în oraș (București) să iau rețeta mamei de la diabetolog și insulina pentru următoarele trei luni. În drum spre institut m-am oprit și la o prietenă și am mâncat împreună un ștrudel cu mere și am băut o cafea... Apoi, am trecut pe la biserica Sf. Gheorghe și m-am rugat la sfinții noștri dragi... Pentru ca mai târziu să mă întâlnesc cu Ștefan, băiatul meu, care era într-o pauză la facultate și am mâncat împreună de prânz în Centrul Vechi... Am fost la un minim de cumpărături, am pregătit o cină rapidă și apoi am călcat vreo două ceasuri. În noaptea asta vor pleca și cei mari în vacanță... Rămân doar eu cu moșul meu. :)))
Și cu fetele. :P


Sunt frânte și ele, de parcă m-ar fi ajutat la treabă. :)

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Amazing Azurite with malachite slice
Photo copyright © @xue_mineralcollector
Gândul zilei...

„Ce va fi? Vom vedea, dar noi trăim cu nădejde în Dumnezeul nostru. Și cerem lui Dumnezeu ca ceea ce nu poate face omul, să cultive El în noi, după cuvântul Lui: “Ceea ce este cu neputință omului, este cu putință lui Dumnezeu“. Și, mai mult ca oricând, trebuie să întețim rugăciunea asta: “Doamne, vino și sălășluiește în mine și Tu Însuți lucrează în mine cele bineplăcute Ție!“
Rugați-vă, frați și surori: “Da, să găsești, Doamne, în mine să găsești credință!”
În lumea asta încercăm, cât putem și noi, să trăim cum au trăit Părinții noștri. Cât putem: mulțam Ție, Doamne,… cât nu putem:…răbdare!”

(Ieromonah Rafail Noica)

Noapte cu pace tuturor!

10 comentarii:

  1. Chiar ai avut o zi plină!
    Eu nu mă împac cu călcatul, însă când am citit că ai calcat 2 ore mi se pare un efort foarte mare!
    Nopate cu pace și înger de veghe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place foarte mult să calc, numai că de data aceasta am călcat haine pentru 14 zile, pentru două persoane și contracronometru. Dar, m-a ajutat Dumnezeu și le-am biruit.
      Noapte cu pace și ție!

      Ștergere
  2. Frumoasa zi ai avut, pana la partrea cu calcatul. :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, știu că ție nu prea-ți place să calci. Mie-mi place mult, mai ales de când au apărut mașinile acestea performante, cu care e o adevărată încântare să calci rufe.

      Ștergere
    2. Vai, Daniela ce drăguța ești🤗♥️🙏
      Orice ar fi, nu îmi place să calc. Nu prea mă pricep.
      Lenjeriile de.pat caut să le cumpar pe cele creponate sau care nu se șifonează.
      Haine la fel, din materiale care nu se calca sau nu se șifonează...

      Ștergere
    3. De erai mai aproape, dădeam o fugă să calc rochițele fetelor! Îmi place atât de mult să calc rochițe!... Când merg la nașa îi calc rochițe pentru Micuțele doamne. Mă relaxează foarte mult.
      Să sperăm că păpușilor tale le va plăcea să calce, pe măsură ce vor crește și te vor mai ajuta ele.
      Tu oricum ești într-o altă perioadă a vieții. Important este să te îngrijești de familia ta frumoasă. Și după cum văd, o faci cu toată dragostea. Domnul să îți dea sănătate, putere și răbdare!

      Ștergere
    4. Da, soțul meu din dragoste pt a nu mă sili să-i calc cămăși și altele nu pe poarta.
      Acum ocazional este altceva.
      Daca este neapărat necesar calc și eu. O perdea care chiar nu poți s-o pui la fereastra așa...
      Dar, la polul opus e mami. Ea calca și lenjerie intima😀🤗♥️
      Când vine la Oradea trebuie sa scot masa de calcat, sa am apa dedurizata pt fier..

      Ștergere
  3. Luiza, eu calc de când mă știu. O ajutam pe mama acasă, care avea de călcat haine pentru toată familia (părinți, soț, copii și nepoți).
    Apoi, în urmă cu câțiva ani, când am traversat o perioadă mai dificilă, în care eram mai strâmtorată, am călcat și pentru alte persoane (mergeam la câteva familii și călcam câteva ore) și la un atelier de făcut perdele și draperii, unde la fel călcam după orele de serviciu. Slavă Domnului, cu banii astfel câștigați am putut să o scoatem la capăt.
    Mulțumesc mult! Mă bucur pentru fiecare ceas de vacanță. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Such beautiful sleeping girls! Sometimes lack of routine is harder/more tiring than the routine. Still breaks are nice,sounds like you did quite a bit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! Yes, it was indeed a beautiful day.
      I hope you have a wonderful day! Hugs!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *