marți, 4 aprilie 2023

{ Blog 365...day 94 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest

Ia aminte suflete al meu și vezi cum privești necazurile care vin peste tine? Cum primești ispitele rânduite ție de adevăratul Doctor pentru tămăduirea ta? Ai biruit vreo patimă din cele vechi în postul acesta?
Și din nou ia aminte intrând cât mai adânc în interiorul tău și vezi, oare din rănile cele nevindecate a început să răsară omul cel nou care vrei să devii? Ai dobândit măcar un pic din pacea sufletească?
Dumnezeule, din stricăciune scoate-mă!

Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Velvet malachite from yangchun mine guangdong province China
Photo Copyright - @future_mineral



Malachit verde deschis (acela cu aspect de mușchi de copac) cristalizat pe Dioptaz verde strălucitor.


Malachit cu mici porțiuni șlefuite.


Secțiune printr-o stalactită de malachit.


Gândul zilei...
“Sfinţii îngeri nu se bârfesc, nu se răzvrătesc, nu se mânie, trăiesc în bună rânduială. La fel şi noi, să nu ne mâncăm cinstea unul altuia, să avem răbdare în toate ispitele, să fugim de tulburare, de mânie, de ceartă, de pofte şi patimi trupeşti! Să trăim ca fraţii, în dragoste unii cu alţii, că suntem fiii Tatălui ceresc.”
(Părintele Cleopa Ilie)

Noapte cu pace tuturor!

4 comentarii:

  1. Va citesc in fiecare seara și mă tot întreb: unde găsiți toate rocile? Acestea sunt incredibile… sigur nu sunt manufacturate din materiale textile?
    "Mare eşti Doamne şi minunate sunt lucrurile tale şi nici un cuvânt nu este îndeajuns spre lauda minunilor Tale!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea dragă! Le găsesc pe site-urile de profil. Sunt eșantioane din lumea întreagă.
      Deși pare incredibil, chiar sunt reale. Exact cum ai spus.... "Mare eşti Doamne şi minunate sunt lucrurile tale şi nici un cuvânt nu este îndeajuns spre lauda minunilor Tale!"
      Pentru că nu știu cum altfel să-ți mai arăt și alte eșantioane superbe de malachit, am adăugat în aceeași postare.
      Să ai bucurie!

      Ștergere
  2. Daniela draga, chiar că nici nu zici că ar fi naturale aceste roci care mai de care mai frumoase.
    Postările tale ne aduc mult bine și frumos ochilor trupești și sufletești🙏🥰🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Andreea. Sunt uimitoare. Nici eu nu mă mai satur să le privesc. Mă bucur mult că vă plac. Dar din dar...

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *