luni, 17 aprilie 2023

Salată de ton

Hristos a înviat!

Până acum nu am postat rețete, dar cum eu mă bucur când citesc o rețetă verificată și recomandată de către una dintre voi, m-am gândit să vă arăt și eu rețeta unei salate cu ton și maioneză. Rețeta în sine e una clasică, obișnuită... Mă gândesc că o știe toată lumea, dar aș vrea mai degrabă să vă arăt o idee de prezentare la îndemână, simplă și de efect. Ideea nu îmi aparține. Sincer, nu-mi mai amintesc unde am gasit-o; probabil în vreo revistă cu idei de gătit, în urmă cu mai mulți ani, atunci când internetul nu luase așa amploare.

Ingrediente:

- conserve cu ton (bucăți sau gata mărunțit) - 2 bucăți

- maioneză de casă - 2-3 linguri

- albuș de ou fiert - 2-3 bucăți

- ardei gras sau capia - 1 bucată

- ceapă roșie - 1 bucată

- porumb - 1 conservă mică

- măsline negre - câteva bucăți

- chips-uri Pringles - 1 cutie mică

- sare

- piper

Mod de preparare:

Am scurs bine tonul și l-am mărunțit (eu prefer să cumpăr ton bucăți), am adăugat maioneza, apoi ceapa roșie, albușurile fierte și ardeiul, toate tocate mărunt, sare și piper după gust. Le-am amestecat bine:


Am așezat compoziția într-o farfurie.


Apoi, le-am așezat cum vedeți în imaginea de mai jos. Am pus mai întâi boabele de porumb, apoi chipsurile și în final măslinele tăiate.


Atenție, chipsurile se înmoaie destul de repede, așa că vă recomand să le puneți cu puțin timp înainte de a așeza salata pe masă.

Sper să vă placă. :)
Poftă bună!

8 comentarii:

  1. What a beautiful presentation for the tuna salad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, ce frumusețe de salata!
    Foarte frumoasa!
    Parcă e pictata!
    Cred că Maria a savurat-o cu plăcere mare!
    Mulțumim pt rețetă, Daniela🤗🙏🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. Cum ai ghicit? Chiar pentru Maria am pregătit-o! Sau am spus oare? Nu mai știu. :)))
      Da, i-a plăcut foarte mult. Ieri, când ne întorceam de la vecernie, am intrat în buticurile care erau deschise în cartier, să căutăm chipsuri. Cred că s-au distrat tare vânzătorii. :)))
      Cu toată dragostea! De obicei e de efect și e și foarte ușor de aranjat. Poți implica și copiii, dacă ai suficientă răbdare când o pregătești.

      Ștergere
    2. Cu mare drag! Noapte liniștită!

      Ștergere
  3. Ton… în ton cu perdelele noi ☺️

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *