marți, 25 aprilie 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a șaptesprezecea

 

Hristos a înviat!

Cu ajutorul Domnului, am lucrat și partea aferentă săptămânii a șaptesprezecea, la una dintre cele două păturici, pe care le lucrez cu acest model. A fost un model interesant, lucrat cu croșeta clasică, nr. 4, numit bobble stitch. L-am mai folosit o dată, în săptămâna a cincea, dar bobițele erau dispuse altfel.

Spre deosebire de atunci, de data aceasta nu am mai desfăcut la fel de mult. Numai rândul al treilea de bobițe l-am făcut de două ori (nu se aliniau frumos bobițele; erau ușor decalate spre dreapta). Cine face și desface, toată vara are ce face. :))

Am folosit două culori: Duck Egg și Storm Blue.


Parcă începe să se contureze ușor ușor...


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor în toate cele bune și de folos!

6 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult modelul...si combinatia de culori!
    Spor să ai in tot ce ti-ai propus!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Dănuța! Mă bucur mult că îți place.
      Spor în toate îți doresc și eu! Și bucurie! Te îmbrățișez cu drag! 😘❤️

      Ștergere
  2. Paturica este din ce in ce mai frumoasa. Abia astept sa o vad terminata. Sunt convinsa ca va fi siperba. Sa ai spor la lucru Daniela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Spor și ție în tot ceea ce faci!

      Ștergere
  3. Those blanket colors make me think of exactly those two things "home" and "relax."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeah, interesting observation. I didn't think about that. I just put them in for decoration.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *