sâmbătă, 29 aprilie 2023

Jurnalul unei femei simple (26)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 29 aprilie 2023 

Afară...
A fost o zi superbă de primăvară. Am avut soare toată ziua și nu a plouat deloc.

Mă gândesc...
Să mergem totuși mâine după amiază, până la mama. Să vedem ce planuri au copiii.

Sunt recunoscătoare...
Pentru bucuria Mariei.


În bucătărie...
Astăzi am gătit lasagna. Eu nu prea mă omor după ea, dar lui Ștefan îi place foarte mult.


Am mâncat totuși și eu o porție mică. Cu ceapă verde. :)


Sunt îmbrăcată...
În pantaloni de trening și polar. E încă rece afară, chiar dacă azi am avut o zi însorită.


Meșteresc...
Am început o față de pernă cu modelul despre care am vorbit aseară.
 

Citesc...

Sper...
Să-și revină bunicul copiilor. Ieri a făcut un AVC. Este un om destul de puternic, a trecut prin multe, a învins un cancer și a depășit un infarct. Puterea lui Dumnezeu e mare și numai El hotărăște pentru fiecare dintre noi cât ne mai îngăduie pe pământ.
 
Învăț...
Modelul croșetat de mai sus. Hururu. :))))

În casă...
Astăzi am făcut ordine și curățenie numai în bucătărie și în living (Ștefan și Georgia au făcut cu minuțiozitate în camera lor, în special în bibliotecă), în rest am stat mai mult afară. Eu am croșetat și Cristian a smuls buruienile din gazon, a tuns lalelele (mama zice că nu e prea bine; că nu vor mai înflori anul viitor) și narcisele și a plantat câteva flori albastre de primăvară (nu-mi amintesc acum numele) și un fir de mărgăritar. :))) Atât am adus eu din grădinița de la serviciu. Erau două fire. Am luat unul și am lăsat unul. Sper că se vor înmulți.

Ascult...
Nu am ascultat nimic. Doar ciripitul păsărelelor. Și din când în când, în depărtare se auzea câte o mașină de tuns gazonul.

Un film pe care îl recomand...
Săptămâna ce a trecut nu am văzut niciun film. Vă recomand un film pe care l-am văzut mai demult și care mi-a plăcut nespus.

“Nu da voie nimănui să-ţi spună că nu poţi să faci ceva… Dacă ai un vis, trebuie să-l protejezi… Dacă vrei ceva, încearcă să-l obţii. Punct.”

Unul din lucrurile preferate...
Să croșetez afară, la soare.

Un citat...
Privesc oamenii și îi văd duși pe gânduri. Poate viața este grea, poate suferințele sunt mari, poate răutățile sunt multe. Fiecare își știe sufletul. Fiecare este cu gândurile lui. Unii gândesc iubind, alții gândesc urând. De câte ori nu vi s-a întâmplat ca pentru unii să nu valorezi nimic, iar pentru alții să fii un infinit?
Un părinte drag mie spunea: "Pentru unii poți fi un ghimpe și durere, pentru alții iubire și plăcere. Pentru unii să fii neinteresant, pentru alții de neuitat! Sunt oameni care te-ar termina de ciudă, de ură și egoism. Dar sunt și oameni care te-ar aduna de jos, ar aduna fiecare bucățică din tine cu respect și sfială, te-ar face la loc, întreg și te-ar pune în cel mai drag loc al lor, în inimă."
Deci, nu luati seama la răutatea unora, ci bucurați-vă de respectul, dragostea, iubirea și simpatia altora.
Dacă pui la suflet răutatea celor răi, atunci unde mai pui bunătatea celor buni?
Dragii mei... În viață e necesară și vremea rea. Numai așa vezi cine este dispus să împartă umbrela cu tine!
(preot Gabriel-Ichim Radu)

O fotografie...
(din vacanța copiilor...)

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Îmi place atât de mult acasă, în ultima vreme, încât nu pot alege un alt loc în care mi-aș dori să fiu.

Din comorile pământului...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Everyone who visits the Crystal Castle is welcome to enjoy a moment of peace
within this extraordinary 120 million-year-old amethyst geode.

The Dragon Egg weighs over 10 tonnes and with its perfect deep purple colour is extremely rare.
Photo: irishontherun Info: crystal castle Australia

Din iubita mea Românie...
Sursa: internet
Cimitirul Vesel, Săpânța, România

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!
Noapte cu pace!

2 comentarii:

  1. Glad you were able to enjoy a beautiful spring Saturday. Wonderful photo of you! I've heard you need to wait for tulips/daffodils to turn brown before cutting them down as it's where they gather the strength for next year's blooms. Hopefully, you still get some blooms next year.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Good! We also cut the daffodils. :)))
      It seemed unnecessary to leave only those leaves in the garden. We'll see the consequences next year.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *