miercuri, 18 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 18 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Dacă mă auziți vreodată că vreau să îmi iau un al doilea job, să-mi amintiți vă rog frumos de aceste zile. Cum rezistă oare oamenii care muncesc atâtea ore pe zi? Și eu nu muncesc la recuperare. Dimpotrivă...

Oricum pentru anul viitor, dacă mai trăiesc până atunci, revin la varianta cu concediul medical pe care am practicat-o în 2021. 

Am început să croșetez câte puțin în mașină dimineața și chiar la institut, în așteptarea lui Cristian la care Kinetoterapia durează ceva mai mult. Am reparat un mileu pe care l-a capsat Nala într-o clipă de neatenție (bine că a mâncat doar din ultimele două trei rânduri) și am început un nou set de suporturi galbene. Acesta va fi un cadou. Însă, pentru că l-am început din memorie, fără să mă mai uit pe schemă, am greșit puțin modelul (am crescut la început de rând și nu la sfârșit), astfel încât razele ies ușor curbate. Dar, parcă e drăguț și așa, nu credeți?

Cred că îi voi face și altă dantelă pe margini.


Una pe zi...
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Remarkable fan-shaped orange-yellow Kasolite from Musonoi Mine,
Kolwesi, Katanga, Congo (radioactive mineral)

Photo: Mintreasure.com

Gândul zilei...
Creștin înseamnă jertfă. Creștin înseamnă să te saturi văzându-i pe alții mâncând. Creștin înseamnă să te bucuri când sufletul aproapelui tău se întâlnește cu Dumnezeu. Creștin înseamnă să trăiești și să participi la bucuria și la sporirea aproapelui tău, ca și cum ar fi a ta. Creștin înseamnă să nu iei in seamă, așa cum spune David, suferințele, care întotdeauna au constituit calea cea mai grabnică ce duce la Cer. Creștin ești când durerea celuilalt este durerea ta.

(Dionisie A. Makris - Iannis cel nebun pentru Hristos)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

4 comentarii:

  1. Mi-ai insorit seara cu minunăția galbenă! Si suporții galbeni sunt in ton. Sunt mai faini cu dungile curbate. Pe mine tot la un soare mare si luminos mă duce gândul! Sănătate multă si spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Corina! Recunosc că pentru ziua de 18 aveam deja salvat un azurit. (Îmi pregătesc postările în avans, pentru 6-7 zile, cu câte un eșantion din comorile pământului, iar seara aleg doar un citat și scriu câteva rânduri; fac asta pentru a-mi fi mai ușor să mă țin de provocarea blog365.) Dar, apoi m-am gândit să caut un cristal galben, cu care să se asorteze mileul meu.
      Mă bucur din toată inima că ți-a plăcut.
      Îți mulțumesc pentru gândul tău bun și îți doresc același lucru, multă sănătate și spor în toate cele bune și de folos sufletului tău!

      Ștergere
  2. I love the handiwork you are doing.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *