luni, 9 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 9 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Astăzi nu am apucat să fac mare lucru la birou. În prima parte a zilei a trebuit să merg la o ședință într-un alt sediu, în centrul orașului. Vestea bună este că firma a avut profit anul trecut și se pare că vom mai cumpăra ceva aparatură de laborator și vom mai angaja și oameni. Miercuri vine o fată la interviu. Să dea Domnul să și rămână. 
Apoi, am mâncat ceva de prânz, am răspuns la câteva e-mailuri și așa a trecut ziua. Nu am înțeles mare lucru din ea. Sper ca de mâine să reintru în program. 
Seara am fost în oraș la o mercerie să cumpăr niște fire pentru mama. Ea nu are stoc. :)) Vrea să lucreze un pulover pentru Georgia. 

Ștefan a primit patul cumpărat vineri. S-a cam necăjit că cel care i l-a livrat nu l-a ajutat deloc, nici să îl dea jos din mașină. S-a chinuit împreună cu Georgia, l-au urcat în dormitor la etaj, ba l-au și montat împreună... Știu că i-a fost greu, dar i-am spus că experiența se capătă doar așa: făcând de nevoie... Sunt mândră de ei. ❤️

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Rare Rustic Brown Botryoidal Thomsonite Crystals with Stilbite on Basalt Matrix
Aurangabad, India

Gândul zilei...
Fiecare om are taina lui.
Vorbim și visăm frumos.
Ne ataşăm de oameni, de locuri, de lucruri şi de momente frumoase.
Împărţim visele sub acelaşi cer şi păşim pe acelaşi pământ. Ne emoţionează orice este frumos, o floare, o melodie, un zâmbet, vocea unui copil, tandreţea unui bătrân, amintirea cuiva drag… Muncim cu dăruire. Ascundem dureri fizice şi sufleteşti, îndoieli, temeri, regrete, neîmpliniri… Redevenim empatici, prezenţi, atenţi.
Plângem.
Iertăm.
Iubim.
Păstrăm cu sfinţenie amintiri ce ne fac sufletul să vibreze. Învăţăm să dăruim.
Astăzi greșesc eu și tu mă ierți.Mâine greșești tu și eu te iert.
Poimâine greșim amândoi și alții ne iartă și tot așa.
Și deasupra tuturor și în noi adie Duhul Sfânt în Lumină lină.
Așadar, suflet drag, fii o candelă aprinsă, iar prin pilda propriei vieți fă lumea mai frumoasă în jur.
Iartă, iubește, binecuvintează!
Ești o minune!
Ieromonahul Hrisostom Filipescu

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

12 comentarii:

  1. Ce frumos este patul, să îl stăpânească sănătos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Those are some beautiful crystals. My husband loves stones and crystals and he knows a lot about them, I don't. Wish I did so I feel like I'm learning with you. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am very happy that you like crystals, too. I myself don't know much about them, even I am a geologist. But I decided to pick up one crystal for each of my post on Blogging 365. In this way we can learn together.

      Ștergere
  3. Asa e intotdeauna prima zi de serviciu. Incet-incet intri tu in ritm. Frumos patul lui Stefan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Ioana, ai dreptate. Așa este de fiecare dată. Azi deja a fost mai bine.
      Mă bucur că îți place patul. Eu mă bucur că am scăpat de marginile ascuțite ale celui de dinainte, în care mă tot loveam.

      Ștergere
  4. Mă bucur să văd că a devenit rutină scrisul pe blog!
    Scrisul așează altfel lucrurile în amintire,ajută să păstrăm ceea ce deseori , uităm. Și e bucurie, impărtășirea cu ceilalți!
    Mulțumesc pentru gândurile ieromonahului Hristotom!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Lili, mie îmi este mult mai ușor să scriu aici. Sunt parcă file de jurnal.
      Știi că eu pe facebook nu prea sunt activă. Pe instagram nici atât. Așa că am revenit la prima dragoste, blogul și firește, păstrez un loc special în inima mea și pentru Sarea ortodoxiei.
      Și mie mi-au mers la suflet cuvintele Ieromonahului Hrisostom Filipescu.

      Ștergere
  5. Asa e Lili, este ca un jurnal. De multe ori rasfoiesc blogul si imi face placere sa imi aduc aminte de lucruri pe care le-am uitat.
    Daniela si eu am aceleasi doua mari "iubiri": Sarea Ortodoxiei si blogul.😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Ioana, am întâlnit oameni atât de frumoși în blogosferă! De forum nu mai spun...

      Ștergere
    2. subscriu la părerea cu blogul, ce fain e să poți da puțin timpul înapoi și să-ți amintești de anumite lucruri, locuri, întâmplări sau chiar de persoane cu care comunicam mai demult, mi se pare mult mai caldă și prietenoasă atmosfera aici ...
      pace și bucurie!

      Ștergere
    3. Domnul să ne ajute să păstrăm comuniunea aceasta! Și să ne fie de folos!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *