miercuri, 11 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 11 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Tocmai când mă gândeam că în seara aceasta sunt mult prea agitată pentru a scrie ceva pe blog, nașa mi-a trimis filmulețul de mai jos. Nașul a filmat marea cu dedicație pentru noi, cei care o iubim atât de mult. Nu puteam să nu împart bucuria aceasta cu voi, cititorii mei dragi.
Enjoy!

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...
 
Trandafir de calcit

Gândul zilei...
Când îți este greu să te rogi, stai așa, înaintea icoanei lui Hristos și nu-I spune nimic. Doar privește-L și, încet-încet, îți va vorbi El. Îți va spune: „De vreme ce te ostenești de dragul Meu, Eu te voi alina, voi fi alături de tine, te voi sprijini. Nu te întrista!”.

Așa s-a întâmplat și cu un ascet. În timp ce plângea cu jale, rugându-se, Îl vede pe Hristos Care îl întreabă: „De ce plângi?”. Ascetul îi răspunde: „Fiindcă Te-am întristat, Hristoase al meu”. „E, de vreme ce ai înțeles că M-ai întristat”, îi răspunde Domnul, „Eu am încetat a mă întrista. Așa că de acum înainte să te bucuri!”.

Arhimandritul Athanasie, Egumenul Sfintei Mănăstiri Stavrovouni

Noapte cu pace tuturor!

8 comentarii:

  1. The water is so soothing. Thank you for sharing the video with us.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, Jean, the sea calms me too. I'm glad you like it. Have a blessed rest of your week!

      Ștergere
  2. minunați trandafirii, defapt totul e minunat, tot ce a făcut Dumnezeu, și când te gândești că doar a zis și s-au făcut toate, cât de minunat e Dumnezeu!
    tare faină și marea chiar dacă e puțin mai agitată ...
    iertare pentru îndrăzneală, dar nu înțeleg de ce filmează pe verticală (portret), îți dă impresia că te uiți pe gaura cheii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu este minunat! Lumea desăvârșită pe care a creat-o pentru noi este minunată. A făcut totul ca noi să fim fericiți înlăuntrul nostru. Și noi ce facem? La mine mă refer. Uneori sunt mai agitată ca marea aceea.
      Cât despre filmare, a fost făcută cu dragoste, pe o vreme nu prea prietenoasă, așa că eu sunt recunoscătoare să privesc marea chiar și așa, prin, gaura cheii. :)
      Și am vrut să vă bucurați și voi puțin. Dar din dar...

      Ștergere
    2. sînt ferm convins că filmarea e făcută cu dragoste și-ți mulțumesc sincer pentru că ai împărtășit-o cu noi, dar no, dacă nu cârcoteam nu eram eu ... iertare, nu mai fac! :)

      Ștergere
    3. Presupun că e "defect profesional". Ai privit filmarea din punct de vedere tehnic.
      Altfel, nu pari cârcotaș. :))
      Așadar, te iert. :)

      Ștergere
    4. și ne iartă nouă greșalele noastre precum și noi iertăm greșiților noștri ... mulțumesc

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *