sâmbătă, 7 ianuarie 2023

Jurnalul unei femei simple (10)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 07 ianuarie 2023

Afară...
Pare o zi puțin mai mohorâtă decât ieri, dar e încă devreme. E posibil să vedem iar soarele mai târziu.

Mă gândesc...
Că cei mai frumoși oameni pe care i-am întâlnit sunt aceia care au cunoscut înfrângerea, au cunoscut suferința, au cunoscut pierderea, s-au ridicat și au luptat aflându-și drumul până la urmă.
Aceste persoane au o anumită sensiblitate și o înțelegere a vieții care le umple de compasiune, blândețe și iubire.

Sunt recunoscătoare...
Tatălui meu, pentru că m-a iubit mai presus decât orice pe lume și a știut să îmi și arate asta, inclusiv la momentul despărțirii temporare, când a plecat la cele veșnice.

În bucătărie...
Miroase a vanilie, lămâie, portocală și rom. Tocmai am terminat de aranjat coliva.

Sunt îmbrăcată...
În halat de casă, dar imediat voi merge să mă pregătesc pentru biserică.

Meșteresc...
Astăzi nu meșteresc nimic fiindcă e sărbătoare. Cel mai recent lucru început este un rucsăcel bleumarin:


Citesc...
Pânza de păianjen, Cella Serghi. Încă nu am terminat-o.

Sper...
Din tot sufletul să fiu odihnă pentru cei din jurul meu, să fiu alinare pentru rănile lor, să ofer mângâiere și să îi îmbogățesc cu dragoste. Să mă ajute Dumnezeu să sporesc în frumos și în bine.

Învățăm...
Să nu îi facem pe ceilalți răspunzători pentru necazurile noastre, pentru că este căderea noastră. Nimeni nu este vinovat pentru că eu am obosit, am păcătuit, m-am împuținat în credință, m-am schimbat. 
Sfântul Isaac spune: Niciodată nu este vinovat celălalt pentru vreo greșeală, întotdeauna tu ești vinovat.

În casă...
Este relativ ordine. Am câteva mărunțișuri de sortat și încă nu am avut vreme să fac asta. Sper să reușesc în acest weekend.

Ascult...
Nicu Alifantis

Un film pe care îl recomand...
Gifted Hands (Mâini înzestrate)


Biografia unui neurochirurg celebru. Mama lui l-a ajutat să creadă. Strălucirea lui l-a ajutat să schimbe viețile.

Unul din lucrurile preferate...
Îmi place să citesc. Mi-a plăcut dintotdeauna. 

Un citat...
S-ar putea să-ți pară rău pentru că ai vorbit,
Pentru că ai stat, ori pentru c-ai plecat,
Pentru că ai câștigat, ori pentru c-ai pierdut,
Pentru că ai cheltuit atât de mult.
Dar trecând prin viață vei descoperi
Că niciodată nu-ți va părea rău pentru că ai fost bun...

(Herbert V. Procknow)

O fotografie...

Sursa: Orthodox Christian Network

Din comorile pământului... 
Astăzi avem la masă... conopidă. :)))


E un eșantion frumos de calcit și rodocrozit, descoperit la Cavnic.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o zi binecuvântată!

17 comentarii:

  1. Mulțumesc!
    Mi-au adus putină bucurie ,gândurile tale!
    In toată deznădejdea, când afli un cuvânt de mângâiere, e o binecuvântare pentru acea zi!
    Să facem ce putem, s-o facem cu bucurie și speranță, pentru că nu știm cui îi poate fi de folos!
    Dumnzeu să-l ierte pe tatăl tău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea dragă, Maica Domnului să te mângâie!
      Nu uita că singurul adăpost adevărat este credința.
      Și e musai să nădăjduim.
      Nu contează de câte ori cădem, ci e important să ne ridicăm de fiecare dată.
      Sus să avem inimile!

      Ștergere
    2. Dumnezeu să îi odihnească și pe toți cei adormiți din neamul tău!
      Și pe cei adormiți de pretutindeni, pe care ppate că nu-i pomenește nimeni, pe fiecare după numele său!

      Ștergere
    3. ”... Pentru că, de credem că Iisus a murit și a înviat, tot așa, credem că Dumnezeu, pe cei adormiți întru Iisus, îi va aduce împreună cu El"

      Ștergere
    4. "Cred, Doamne! Ajută necredinței mele!"

      Ștergere
  2. se spune că ciobanii se bucură atunci când plouă (când e vremea mohorâtă, cum zici) pentru că știu că după ploaie iese soarele :)
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt, m-am înșelat. Soarele ne-a bucurat și astăzi. A fost o zi minunată, însorită.
      Nu știam de cuvântul acesta, despre ciobani...

      Avem către Domnul!

      Ștergere
  3. să știi că mi-ai făcut mare bucurie cu ”comorile pământului”, Dumnezeu să-ți răsplătească

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat? Atunci, voi adăuga o rubrică și la postarea zilei. :))
      Bucuria este a mea.

      Ștergere
  4. I also love to read. How did you make cauliflower look so pretty?!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your kind words!
      Actually, it was a joke. In fact it is a beautiful mineral looking like a cauliflower. Their names in technical terms are Rhodochrosite (the pink part) and calcite (the white one) and they have been unearthed in a small town called Cavnic, Maramures county, Transylvania, Romania.

      Ștergere
  5. Daniela, mi-a mers la suflet postarea ta. O voi transmite la cateva persoane dragi sufletului meu, care sunt intr-o perioada mai grea sufleteste. Dumnezeu sa iti rasplateasca dragostea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, Ioana! Mă onorează cuvintele tale. Îți mulțumesc din suflet!
      Dumnezeu și Maica Domnului să mângâie sufletele celor întristați!

      Ștergere
  6. Enjoyed reading your Simple Woman's Book.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *