vineri, 13 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 13 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Cu mila Domnului a venit și weekendul. Mi-aș fi dorit să dormim puțin mai târziu mâine, dar trebuie să ne trezim tot foarte devreme să mergem la țară, să fim la ora 9 la biserica din satul meu.
Astăzi nu m-am simțit prea grozav, unul din medicamente mi-a dat grețuri și somnolență. Sunt atât de tentată să nu-l mai iau...
Sper că ziua voastră a fost mai bună. Să dăm slavă Domnului pentru toate și să ne rugăm să aibă milă de noi.

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Amazing Geen Colour Epidot crystals Specimen from Baluchistan Pakistan.

Gândul zilei...

Un cuvânt pentru fiecare zi a anului din înțelepciunea Cuviosului Gheron Iosif Isihastul.
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace și un weekend binecuvântat!

5 comentarii:

  1. Multă sănătate!
    Noapte cu pace și somn odihnitor!
    Weekend cu tihnă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, draga mea! La fel și ție!
      Duminică mergem la biserică în cartier. Poate ne vedem.
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. se zice că dacă după o anumită vârstă (nu zic acuma care) te trezești fără nicio durere înseamnă că-i ceva bai! :) trebuie să mulțumim Domnului pentru toate, dacă pe cele bune le primim, cum să nu le primim și pe cele ... mai puțin plăcute? un monah era foarte trist într-o zi și întrebat fiind de motivul supărării a zis: ”a uitat Dumnezeu de mine, că azi nu mă doare nimic”.
    sus să avem inimile! pace și bucurie, să le putem răbda pe toate, ca pentru Hristos că și El a răbdat pentru noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate. Numai că ne trebuie foarte mult curaj și multă credință pentru a ajunge la înălțimea aceea, pentru a ne bucura când ne doare.
      "Cred, Doamne! Ajută necredinței mele!"

      Ștergere
  3. Thank you very much, Diana! Hugs! Hope this week is a great one for you!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *