marți, 17 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 17 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Mă simt cam obosită. Nu prea-mi place de mine. Dimineața sunt grăbită, iar seara sunt ostenită. 
Sunt recunoscătoare lui Dumnezeu pentru încă o zi și încă o zi pe care o trăiesc. Dar, ritmul acesta nu mi se potrivește. Număr zilele și de abia au trecut primele două. Până la zece mai e ceva. Slavă Domnului că 24 e zi liberă și azi mi-am făcut o cerere de concediu și pentru ziua de 23. Să-mi mai trag puțin sufletul.

Lăsând la o parte faptul că sunt plecată în jur de 15 ore pe zi, cred că cel mai greu mi se pare că plec pe întuneric și mă întorc când e beznă. Cu toate acestea, azi Domnul mi-a bucurat sufletul cu un răsărit atât de minunat... Ba a adăugat și un curcubeu deasupra lui. Mi-ar fi plăcut să fiu pictor și să redau pe o pânză cerul dimineții de astăzi.

Voi cu percepeți zilele de iarnă? 

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Carbonatecyanotrichite
Chemical Formula: Cu4Al2(CO3,SO4)(OH)12·2H2O
Locality: Qinglong Mine, Dachang Sb ore field, Qinglong Co., Guizhou Province, China

Gândul zilei...
"Nu-ţi descoperi gândurile tuturor, ci doar acelora care pot să-ţi vindece sufletul."
Sfântul Antonie cel Mare

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

2 comentarii:

  1. Cele mai faine zile de iarnă sunt atunci când este zăpadă de cel puțin 30 de cm, nu bate vântul și este soare. 😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Total de acord. Dacă ești undeva la munte, în apropierea unei pârtii de ski cu atât mai bine.
      Sau măcar lângă o sobă caldă cu o ceașcă de ceai aromat în mână. Sau poate un vin fiert? :)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *