joi, 26 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 26 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

În seara aceasta m-am hotărât brusc să particip și eu la provocarea lansată de către Maya, Clubul de carte. Am ezitat puțin pentru că nu am scris niciodată o recenzie de lectură și nu prea știu cum se face asta, dar în cele din urmă m-am decis să o fac, inspirându-mă din câteva articole de pe net. Până la urmă nu e vorba de o teză de doctorat :)), ci de o recomandare și îmi place mult ideea de a ne aduna într-un club de lectură, măcar în acest mod, virtual.

Una pe zi... 

Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Agate Butterfly,
Collection & photo Nathalye Lustyk

Gândul zilei...

Am cumpărat cărţi de când mă ştiu şi am împărţit cărţi de când mă ştiu… cartea este viaţă!
(Sfântul Ierarh Iosif cel Milostiv, Mitropolitul Moldovei)

Noapte cu pace tuturor!

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Bine te-am găsit, Ioana!
      Sunt foarte entuziasmată. Ca atunci când mi-am făcut primul abonament la bibliotecă. 🥰

      Ștergere
  2. tare faină ”piatra” în formă de fluture! știi cumva cum se numește? am și eu o bucată asemănătoare (bine, n-are nicio legătură cu fluturele, a mea e oarecum rotundă), pare a fi din sticlă dar e tare dură, rezistentă la lovituri. un prieten de al meu, dentist, zice că o folosește ca suport când taie ceva dur pentru că nu se zgârie, eu o folosesc ... sub candelă :)
    succes cu recenziile, am încredere că ai să reușești ceva frumos (și util)
    spor în toate cele bune să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un agat, varietate obișnuită de cuarț (dioxid de siliciu), care are într-adevăr un luciu sticlos și o duritate în jur de 7 (din 10).
      Cred că este foarte potrivit drept suport de candelă deoarece numele provine din grecescul ”aghatos ” care înseamnă bun.
      Forma de fluture, pur întâmplătoare, este dată de fapt de alăturarea a două părți rezultate din același eșantion, prin tăiere.

      Mulțumesc frumos pentru încredere! Eu nu prea o am... Dar, ne încurajează Dumnezeu prin oameni.

      Ștergere
    2. mulțumesc frumos pentru lămuriri (am mai crescut un pic) :) când am să găsesc un loc și lumină potrivite pentru foto, încerc să-i fac o poză

      Ștergere
    3. Eu îți mulțumesc!
      Și așteptăm poza. :)
      Să ai un week-end binecuvântat!

      Ștergere
  3. What a gorgeous butterfly shaped stone ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's right, Sandra. I love it too.
      Have a blessed weekend!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *