marți, 3 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 3 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -


Doamne ajută la ceas de seară!
Cu mila Domnului, a mai trecut o zi din viața noastră. Pentru mine a fost o zi binecuvântată, caldă și însorită, poate neobișnuit de caldă. Cred că bietele plante nu mai înțeleg nici ele nimic: liliacul din fața casei a înmugurit, iar părul din curtea din spate tocmai a rodit. Înainte de Crăciun era înflorit, iar acum are câteva pere micuțe. 
Noi însă ne bucurăm de vremea de primăvară. Astăzi am spălat ferestrele de la apartament (nu reușisem înainte de sărbători) și am întins rufe la soare.
Pentru gustarea de după amiază, am făcut clătite:


Și am reușit să finalizez și taburetul


Închei postarea de astăzi cu un citat al Maicii Siluana Vlad: 
Aţi încercat vreodată să îm­brăţişaţi pe cineva cu privirea? Dar cu atenţia? Să-l priveşti mult, să-i dai atenţie îndelungată şi de bună calitate? Cea mai minunată îmbrăţişare este atenţia. Nicio îmbrăţişare trupească nu va putea satisface dorul omului de apro­piere şi de prezenţă. Doar atenţia! Ea asta şi este: suflet care îmbrăţişează alt suflet.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

13 comentarii:

  1. Felicitări pentru hăinuța taburetului, câtă răbdare ai!!
    Îmi place atât de mult citatul Maicii Siluana! Iubesc astfel de îmbrățișări, îmi place să le ofer , sunt atentă la asta, dar foarte mult îmi place să le și primesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Și mie îmi place mult Maica Siluana. Dumnezeu să o odihnească în pace!

      Te îmbrățișez cu toată dragostea!

      Ștergere
  2. E atât de elegantă haina taburetului! Minunat,un proiect terminat! Felicitari!
    Imi place, mi-a plăcut mult Maica Siluana!
    Am descoperit-o prin cartea publicată sub pseudonimul Gena Geamănu, "Spovedanie neterminată" și m-am regăsit în multe fragmente din carte.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, Lili. Să mai și terminăm din ele, nu? :))

      Eu cred că pe forumul SO am descoperit-o pe Maica Siluana. Erau fete care mergeau la conferințele maicii, la Iași.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Mă bucur că-ți place. Te îmbrățișez cu drag și dor!
      Tu ce mai lucrezi frumos?

      Ștergere
  4. îngerii Domnului să vă îmbrățișeze mereu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin! „Înger de pace, credincios, îndreptător, păzitor sufletelor și trupurilor noastre, la Domnul să cerem.”
      Te îmbrățișez în dragostea lui Hristos Domnul!

      Ștergere
    2. Dă, Doamne! după ectenia cererilor, urmează ”sărutarea păcii” :)

      Ștergere
    3. Hristos în mijlocul nostru!

      Ștergere
    4. Este și va fi! Totdeauna, acum și pururea și în vecii vecilor! Amin

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *