duminică, 22 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 22 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Astăzi, după amiază, am fost împreună cu Cristian, într-o scurtă vizită la prietena mea din cartier. Ne-am îmbrăcat frumos, cu haine de duminică, am mers agale, în pas de plimbare și am fost primiți ca de obicei, cu o masă dichisită, aranjată cu dragoste, până la cel mai mic detaliu.
Am mâncat o plăcintă gustoasă și am băut un ceai aromat dintr-un set fin de porțelan. Și am stat de vorbă. Față către față! 
Ne trebuie atât de puțin să avem bucurie! 

Mâine voi fi liberă până spre seară când mă duc la recuperare. După ce va pleca soțul meu la serviciu (el lucrează :P), mă duc dincolo, acasă, să petrec ziua cu mama și Maria (e liberă și ea). Așa că vom face un fel de șezătoare. A început și Maria să tricoteze un fular din firele pe care i le-am dăruit noi de Crăciun. Eu trebuie să termin gulerul croșetat pentru puloverul Georgiei, iar mama va începe un alt pulover pentru Maria. 

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Smoky Quartz 😍
Locality: Tiefengletscher, Furka, Kanton Uri, Switzerland
Photo Copyright © Anton Watzl Minerals

Gândul zilei...
“Nu există cale pe ocolite, nici pod făcut de altul pentru mine. Fiecare trece cum poate! Cum ştie! De dincolo, braţe de lumină te cheamă. Indrăzneşte! Impotriva îndoielii, a deznădejdii! Dă din mâini, din picioare, înoată, zbate-te, zvârcoleşte-te, dar tine capul sus, privirea minţii sus, la această lumină cuceritoare”.
(din „Imn pentru crucea purtată”, de Virgil Maxim)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

4 comentarii:

  1. Glad you were able to have such a nice visit and face to face! Makes such a difference. Hope you have a wonderful evening.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed, Jean. There's a big difference. It's great to have this online socializing too. Think of how many thousands of miles separate us, but we can enter into this wonderful communion.
      It's almost impossible for me to visit you or for you to visit me. :)
      But, let's make time for those we have and physically near us. Let's bring them some joy. We will enjoy ourselves all the more.
      Hugs to you with love!
      Have a blessed day!

      Ștergere
  2. "Aşa cum ne purtăm noi cu aproapele, tot astfel se va purta şi Dumnezeu cu noi. "
    Ce binecuvântare când oamenii se văd și se pot bucura de lucrurile mici, așa , ca spre exemplu, o cană de ceai și o plăcintă!
    Vă mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O plăcintă absolut delicioasă. Noi îți mulțumim! Pentru tot...

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *