luni, 2 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 2 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -


 Doamne ajută la ceas de seară!

Astăzi am avut o zi plină, dar frumoasă. Am făcut puțină curățenie în bucătărie, dar și în curte. Cristian a tăiat trandafirii, iar eu m-am îndurat în sfârșit să greblez frunzele. În toamnă am tot amânat pentru că îmi place nespus covorul de frunze. Astăzi am descoperit cu uimire că sub ele au încolțit ghioceii. Cum vremea este exagerat de caldă, nu m-aș mira să înflorească în curând.

La prânz am fost împreună cu mama și cu Cristian la masă la nașa copiilor mei, care locuiește la câteva case de noi. A fost plăcut. Comuniunea aceasta îmi dă impresia că încă suntem în sărbători. 

Copiii au mâncat la alte ore decât noi. Și-au dereglat programul de somn și mese începând de la revelion. Dar, cum încă sunt în vacanță, se mai pot bucura câteva zile de această relaxare.

Eu am mai croșetat la taburetul meu. Cu mila Domnului, mâine dimineață, la cafea, îl voi încheia.

În această zi de 2 ianuarie, în urmă cu 31 de ani, mamaia mea, Lucia, mama mamei mele, s-a mutat la cele veșnice. Ne-am amintit cu drag și dor nestins de ea. Dumnezeu să o odihnească în lumina Lui cea neînserată!

Noapte cu pace tuturor și trezire cu bucurie!

10 comentarii:

  1. Daniela, ati petrecut ca intr-o adevarata zi de primavara. Abia astept sa ne arati taburetul terminat.
    Dumnezeu sa o odihneasca pe mamaia ta. Stiu cum este cand iti este dor de bunici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevărat zi de primăvară, Ioana! Stând afară, în balansoar, mi-am amintit la un moment dat de grădina de la țară și parcă am respirat aerul vacanțelor de primăvară ale copilăriei.

      Dumnezeu să îi odihnească pe toți moșii și strămoșii noștri, dar și pe cei pe care nu-i pomenește nimeni!

      Ștergere
  2. faină zi ați avut! când eram copii, sărbătorile de iarnă se terminau odată cu ultima lingură de salată de beuf și cu ultima bucățică de prăjitură (”televizor” se chema). :)
    bunicii au plecat în momente cheie: bunicul cu trei zile înainte de nunta surorii mele iar bunica în ziua când aveam eu festivitatea de absolvire a liceului ... Dumnezeu să-i ierte și să-i odihnească pe toți moșii și strămoșii noștri, iar pe noi să ne ajute să le ținem vie flacăra amintirii
    spor în toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Florin! Salată boeuf aveam și noi în copilărie, dar prăjitură televizor am mâncat mult mai târziu, la o prietenă, în București. Probabil că la noi la țară nu ajunsese încă rețeta aceasta. Făcea și mama mea o sumedenie de dulciuri (cozonac, cornulețe, tort de biscuiți), dar televizor nu știa a face. :)
      Cât despre momentele cheie în care au plecat bunicii... Sărmana sora ta, ce o fi fost în sufletul ei...Și bunica mea din partea tatălui a murit pe când aveam eu 22 de ani, în joia de dinaintea nunții mele. Iar mamaia mea de care am scris în postare, a plecat la Domnul pe când aveam 18 ani, în prima zi de școală din anul acela. Dar, parcă a așteptat sărmana plecarea mea la facultate pentru că îmi era foarte teamă că va muri cu mine. În vara aceea, toți ai casei plecau ziua la treburile lor, iar eu rămâneam cu ea și mă temeam să nu moară cu mine.
      Dumnezeu să îi ierte pe toți! Iar, nouă să ne dea moarte cu pregătire creștinească!

      Ștergere
    2. ”Sfârșit creștinesc vieții noastre, fără durere, neînfruntat, în pace și răspuns bun la înfricoșătoarea judecată a lui Hristos, să cerem ...” dacă tot sîntem la ectenia cererilor (apropo de cererea pentru înger de la o postare mai nouă)
      pace și bucurie!

      Ștergere
    3. Așa să ne ajute Dumnezeu!
      Pace și bucurie!

      Ștergere
  3. Frumusețea , bucuria e in lucrurile simple! Dacă ai cu cine să împarți aceste lucruri mărunte,poți spune că esti fericită!
    Dumnezeu s-o odihnească pe bunica ta! Veșnică să-i fie pomenirea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, draga mea, frumusețea stă în lucrurile simple și în ochiul privitorului. Ai dreptate, suntem binecuvântate că avem familie, prieteni... Sunt atâția oameni singuri!...
      Dumnezeu să îi odihnească și pe ai tăi, cei plecați în veșnicie!

      Ștergere
  4. Beautiful day. Can't wait to see your crochet stool. I love crocheting, and actually haven't crocheted much lately, I need to get back into it.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love crocheting as well. It is my favorite way of relaxing. I hope you will crochet again soon.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *