sâmbătă, 21 ianuarie 2023

Jurnalul unei femei simple (12)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 21 ianuarie 2023

Afară...
Vremea este încă neobișnuit de caldă pentru zilele de iarnă. Dar, mă bucur că vedem soarele; mă binedispune.

Mă gândesc...
Uneori la zilele în care copiii mei erau mici și stăteam acasă cu ei, la rutina zilelor acelea în care mă ocupam exclusiv de ei și la cât de mult mi-a plăcut să fac asta. Cu rolul de mamă m-am identificat cel mai bine în toată viața mea. Slavă bunului Dumnezeu că m-a binecuvântat cu copii!

Sunt recunoscătoare...
Vouă, celor care poposiți aici, în căsuța mea. 

În bucătărie...
Miroase a dulce. Tocmai am scos două checuri din cuptor.


Sunt îmbrăcată...
În pantaloni de trening roz prăfuit și un tricou gri. În picioare am șosete vesele. V-am spus că ador șosetele vesele? Am foarte multe modele, majoritatea cu imprimeuri cu flori: cu maci, trandafiri și  bineînțeles, cu margarete. :))) Am toate modelele de margarete pe care le-au scos până acum. 


Dar, povestea șosetelor vesele o știți? Am citit că, la microscop, cromozomii arată ca niște șosete colorate. Iar unii dintre noi au o „șosetă” în plus, așa cum este cazul celor cu Sindrom Down. Astfel, simbolul internațional pentru Ziua Mondială a Sindromului Down este o pereche de șosete desperecheate și cât mai colorate..
Deși purtam șosete vesele de câțiva ani buni, de atunci le port cu și mai mult drag. 

Meșteresc...
Lucrez cu croșeta la gulerul unui pulover. Mama l-a tricotat pentru Georgia și eu mă ocup de finisaje (îl închei din croșetă, îi ascund capetele de fire și îi fac și un guler mai înalt, care să poată fi întors pe gât).


Citesc...
Vâltoarea minții - Daniel J. Siegel

Sper...
Să mă simt mai bine săptămâna viitoare, să reușim să ducem la bun sfârșit programul de recuperare de la institut și apoi să ne ținem de exerciții și acasă.

Învăț...
Să mă las ajutată. Au fost atâția ani în care am făcut aproape toate lucrurile singură, încât nu numai că nu sunt obișnuită să cer ajutorul, dar efectiv, nu știu să îl primesc. Acest lucru îl poate răni pe celălalt. 

În casă...
Postarea aceasta am început-o dimineață și atunci lucrurile nu stăteau prea grozav, dar am muncit toată ziua împreună cu Cristian și acum casa e pregătită pentru ziua de duminică.

Ascult...
Acum nu ascult nimic. Ne-am retras la apartament și e liniște. Dar, săptămâna aceasta am ascultat muzică amestecată: Kenny Rogers, Helene Fischer, Celine Dion, ABBA, Lara Fabian, Rod Stewart, Nicu Alifantis, Tudor Gheorghe, etc)

Un film pe care îl recomand...
Fireproof - Este un film creștin (nu ortodox, dar totuși creștin) cu un mesaj puternic și anume acela că o căsătorie este pentru totdeauna și că singurul mod în care putem iubi cu adevărat pe cineva este atunci când ajungem să cunoaștem dragostea lui Dumnezeu și modul lui de a iubi.
Un motto care mi-a plăcut mult: Nu-ți lăsa niciodată partenerul în urmă.


Unul din lucrurile preferate...
Să fac ordine. Îmi place ca fiecare lucru să fie la locul lui, iar când se adună mai multe lucruri pe masă, pe noptieră sau pe birou e musai să le pun la locul lor, altfel nu am odihnă. 

Un citat...


O fotografie...


Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...


Din comorile pământului...



Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

4 comentarii:

  1. Mereu ne încânti cu lucruri frumoase!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, draga mea!
      Mă bucur mult că îți place ceea ce găsești aici.
      Îți mulțumesc frumos pentru vizită și te mai aștept și altădată.
      O noapte liniștită!

      Ștergere
  2. Foarte frumos puloverul. Si interesanta povestea sosetelor. Nu o stiam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana!
      Nici eu nu știam povestea până când am fost cu Maria la prietena mea din Obernai, Franța. Și eu și Maria aveam amândouă șosete vesele în picioare. Le purtam doar pentru că ne plăceau și ne amuzam purtându-le, fără să știm semnificația lor.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *