marți, 24 ianuarie 2023

Pulover tricotat cu guler crosetat

 Doamne ajută tuturor!

Astăzi vă prezint un pulover tricotat de către mama mea pentru Georgia, iubita fiului meu.

L-a lucrat cu fir Alize Lana gold, care are în compoziție 49% lână și 51% acril. Au intrat aproape 700g și l-a tricotat pe andrele circulare.


Pentru că Georgia și l-a dorit "pe gât", iar mama nu prea știa cum să-l lucreze circular, fără cusătură, m-am oferit eu să îi fac gulerul cu croșeta. Am folosit croșeta nr 4 și am ales un model care să semene cu cel în punct elastic tricotat.


Mie-mi place foarte mult cum a ieșit, sper să îi placă și Georgiei. E un pulover grosuț și pare foarte călduros, numai bun pentru vacanța la ski, de după sesiune. 


O seară binecuvântată tuturor!

14 comentarii:

  1. E foarte frumos!
    Să se bucure de el!
    Noapte cu pace!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Ce crezi? Deja a mai început să lucreze unul asemănător, dar pe albastru, pentru Maria.
      Nu-i stau mânuțele mamei deloc.
      Noapte cu pace și vouă!

      Ștergere
  2. Este foarte frumos, felicitări mamei, iar Georgia să îl poarte sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Doamne ajută!
      Noapte cu pace!

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Sa-l poarte cu drag, iar mamei sănătate și putere sa-i dea Dumnezeu! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Maria! Multă sănătate și ție și celor dragi! Doamne ajută!

      Ștergere
  4. Superb. Sanatate mamei si spor la lucru in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  5. That sweater is very pretty. I am sure she will love it.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Carol. I'm glad you like the sweater.

      Ștergere
  6. That sweater is gorgeous! Looks super cozy, I think she'll love it.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Jean. Yes, I gave it to her in the meantime and she loved it.
      Already my mother, (the girls grandmother) has started another one, blue, for my daughter. :)

      Ștergere
  7. Foarte frumos! Bună ideea cu gulerul crosetat! cred ca o adopt... Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Corina!
      Da, cu croșeta uneori poți modela mai ușor decât cu andrelele, sau cel puțin așa mi se pare mie de când am descoperit croșeta.
      Însă, pentru acest guler, dacă firul este gros, te sfătuiesc să alegi un alt model. Cu modelul ales de mine, parcă gulerul e un pic cam rigid. Într-adevăr, are ținută, dar e totuși cam gros.
      Eu pentru cel de-al doilea pulover (pe care îl lucrează acum mama pentru Maria) vreau să încerc un model mai aerisit, poate chiar piciorușe duble.
      Să ai spor la lucru!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *