luni, 9 ianuarie 2023

Bucurii de ianuarie - săptămâna 1

Doamne ajută tuturor! Bine v-am găsit în prima săptămână a provocării bucurii de ianuarie!
  
Sursa: pinterest

Provocare lansată de către Irina - Dulce casă. Mulțumesc, Irina! Mi se pare o idee minunată.

Colțișorul meu confortabil...

Acesta este colțișorul meu tihnit de la apartament. Aici mă așez în fiecare seară să croșetez, să citesc sau să fac Duolingo. :) Tot de aici scriu și postările pe blog, cu laptopul pe genunchi. Uneori scriu și de la biroul aflat în aceeași cameră, dar aici, pe canapea, mă simt cel mai bine.


Un proiect creativ...

Firește că am mai multe începute, dar mi-am propus să cos acest semn de carte, cu model cu trandafiri.


Tratația săptămânii...

Tratația săptămânii cred că au fost gogoșile, dar cum nu am apucat să le fotografiez că s-au topit calde, las o fotografie cu una din cafelele de dimineață.


Plante/flori...

Am un ghiveci cu trandafirași portocalii, pe care dacă rezistă, îi voi transplanta în grădină, la pimăvară.


Lumini și luminițe...

Ieri am strâns instalațiile din apartament, dar și de la casă. Au rămas numai cele din dormitoarele copiilor. Îi las pe ei să decidă când se despart de ele. :D
Din când în când, serile, m-am bucurat de o lumânare specială, cu miros de lavandă, primită în dar de la soțul meu.


Grija de sine...

La acest capitol cred că sunt cea mai restantă. Singurul lux la care țin este vopsirea părului. Am foarte multe fire albe încă din tinerețe și am fost tentată la un moment dat, în anii mai puțin prietenoși, să nu le mai vopsesc și să rămân complet albă, dar copiii, susținătorii mei înfocați, nici nu au vrut să audă.
Acum, în această nouă etapă a vieții mele, îmi este cu atât mai ușor, cu cât de vopsirea, uscarea și pieptănarea părului meu se ocupă Cristian. :)))


Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal...


În speranța că vă face plăcere să mă însoțiți și de-a lungul acestor patru episoade ale provocării Bucurii de ianuarie, vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

11 comentarii:

  1. *colțișorul tihnit arată foarte bine♥️
    *Îmi plac mult trandafirașii, și figurina willow tree, am și eu două. Chiar astăzi am strâns decorațiunile de Crăciun și am așezat pe mobila o figurină. Au o delicatețe aparte.
    *Mereu m-a impresionat când am auzit despre soți care piaptănă, îngrijesc părul soțiilor. Mi se pare un gest de iubire atât de frumos.
    Te îmbrățișez cu drag suflet frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Andreea! Nu știu cât s-a înțeles din postări, dar eu după ce m-am recăsătorit, cu mila Domnului, am închiriat un apartament în vecinătatea casei în care am locuit , dar cumva pendulez între cele două gospodării.
      Cu anu în urmă, spuneam destul de des că deși casa în care locuiesc are o suprafață foarte mare, eu nu am un locșor al meu, numai al meu. Nu înțelegeam pe vremea aceea că nu spațiul era problema, ci tihna... Acum, am câte un colțișor tihnnit pe unde mă duc. .))) Și la casă și la apartament și la birou... ba chiar și aici, în blogosferă. :)
      Și mie îmi plac nespus figurinele willow tree. Ba chiar am găsit una care seamănă leit cu Nala, cățelușa noastră și i-am dăruit-o lui Ștefan de sărbători. Cu prima ocazie îi voi face o poză.
      Ai mare dreptate și cu gestul de iubire... Sunt binecuvântată, slavă lui Dumnezeu!

      Ștergere
  2. Ah, și semnul de carte, am uitat, a ieșit foarte, foarte drăguț.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că îți place. Mai am de lucrat la el, dar, cu mila Domnului, sper să îl duc la bun sfârșit. Mi-am propus ca în acest an să finalizez toate lucrările începute și să consum din materialele adunate de-a lungul timpului. Cu foarte mici excepții, nu aș vrea să mai cumpăr fire, etamină, etc, decât cu un scop clar și nu doar pentru că îmi plac.

      Ștergere
  3. Daniela, multa bucurie este in sufletul tau si ma bucur ca o imparti cu noi. Sa ai spor la lucru si sa iti ajute Dumnezeu sa termini materialele achizitionate, sa le transformi in lucruri frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Ioana! Domnul să îți ajute și ție în toate câte vrei să faci! Toate cele bune, desigur. :)))
      Asta îmi amintește de faptul că la un moment dat, de ziua unui prieten, fost coleg de facultate, l-am sunat să îi urez La mulți ani și am adăugat: Și tot ce îți dorești să se împlinească!
      La care el mi-a răspuns: Doamne frește! :)))

      Așadar: Spor în toate cele bune și de folos să avem!

      Ștergere
  4. Love your quiet corner. There's nothing like having a spot in our homes for us to sit in prayer or reading.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You're right, Sandra, there's nothing like having a place in our homes to sit in prayer or read. Or work something with our hands.
      It's our way of relaxing.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *