duminică, 29 ianuarie 2023

Bucurii de ianuarie - săptămâna 4

Sursa: pinterest
Provocare lansată de către Irina - Dulce casă.

Colțișorul meu confortabil...
Cred că cel mai comod loc pentru mine, rămâne canapeaua din sufragerie, de la apartament.
Deși, firește că și în cea de la casă mă simt bine, mai ales că acolo uneori mi se alătură și Maria, care săptămâna aceasta a început să tricoteze un fular, din firele pe care i le-am dăruit de Crăciun.


Fularul Mariei
Un proiect creativ...
Am îmbrăcat câteva borcănele în culorile alb și roz. Apoi, m-am gândit să le aplic perluțe pentru a le înfrumuseța puțin. Mai am de aplicat. Muncă de chinez...



Tratația săptămânii...
Vinetele cu ricotta, pregătite de către Georgia. Absolut delicioase.



Plante/flori...
Zambila de astăzi, de după biserică. Aș fi vrut să cumpăr una galbenă, dar erau toate deja ofilite. Poate, altădată.

Lumini și luminițe...
O lumânare primită de Maria de Crăciun, de la tatăl ei.


Ne-am bucurat împreună de ea, la cafeaua de după amiază. Eu aștept să se termine pentru că îmi place recipientul. :)) E mare, negru și din ceramică. Așa că pot să îl folosesc ca suport pentru un ghiveci micuț.


Grija de sine...
Săptămâna aceasta am continuat terapia la Institutul de recuperare. Luni va fi ultima zi (recuperarea recuperării :))) din ziua liberă de ziua Unirii), iar domnul soț mai are și marți (a ratat o ședință de kineto din pricini binecuvântate - nu a putut veni doamna terapeută), după care vreau să reiau în mod responsabil exercițiile acasă. Copiii mi-au dăruit un set de mini gantere care completează recuzita mea din anii trecuți.


Încă folosesc o coardă a Mariei de când era mică. A mai avut-o una pe care aproape am tocit-o eu la birou, folosind-o agățată de un cuier de haine :))), ca un fel de scripete, pentru recuperarea după accidentul pe care l-am avut în 2020 la umărul drept.
Îți amintești, Lili? Îți mulțumesc pentru cât mi-ai fost de aproape și atunci!



Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal...
Sunt foarte recunoscătoare Domnului și oamenilor frumoși pe care i-a adus în viața mea (familia, nașii, prietenii, fetele de pe Sarea Ortodoxiei), care m-au încurajat și mi-au fost aproape, uneori în feluri numai de  Dumnezeu știute, în acei ani de grea încercare.
Vă mulțumesc!


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o după amiază binecuvântată!

14 comentarii:

  1. Toate sunt deosebit de frumoase, dar zâmbetul tău le întrece!✨🌷✨

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dulce ești, Andreea! Îți mulțumesc tare mult!
      Duminică binecuvântată!

      Ștergere
  2. Frumoase si calde ganduri, Daniela!
    Sunt curioasa, margelutele le pui bucata cu bucata, sau incepi sa strecori un fir si le adaugi? Lumanarea aceea primita este deosebita. Am mai vazut modelul si mi-a placut si 'capacul' de lemn. Poate fi el in sine o decoratiune frumoasa.
    Sanatate multa si spor la tot ceea ce faci in locurile preferate. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana!
      Perluțele sunt de fapt jumătăți, speciale pentru lipit. Le lipesc bucată cu bucată, cu ajutorul pistolului de lipt cu silicon. Fiind atât de micuțe, mare parte din siliconul fierbinte ajunge pe degetele mele. Probabil că ar trebui să încerc cu o pensetă.
      Da, și mie îmi place mult capacul acela. Chiar i-am făcut o poză azi, ca suport pentru ceșcuța de cafea și arată foarte bine.
      Sănătate multă și ție și o seară plăcută, cu bucurie sfântă! Doamne ajută!

      Ștergere
  3. Oh I love those boots you made and the pearls are such an added beauty. Always thankful for those around us that are friends and care about us.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Carol! I am indeed very grateful too to my loved ones who helped me through the difficult times.
      Have a wonderful week!

      Ștergere
  4. Setul croșetat, roz cu alb, e atât de gingaș! Imi foarte mult!
    Și ce emoții mi-au umplut sufletul, privind fotografiile!
    Îți mulțumesc pentru prietenie, dragoste și răbdare!
    Spor, sănătate, răbdare și dragostea Lui Hristos în tot ceeea ce facem!
    Te imbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Cu adevărat, prietenul credincios mângâiere este în viaţă. Ce n-ar fi în stare să facă un prieten adevărat? Câtă plăcere, câtă prisosinţă şi cât temei nu aduce el? Poţi descoperi atâtea comori, dar nimic nu preţuieşte cât un prieten adevărat.

      Vederea unui prieten îmbracă inima în sărbătoare şi o înfloreşte; te legi de el cu un lanţ care-ţi umple sufletul de o fericire nespusă; chiar numai aducerea-aminte despre el dă aripi gândului şi-l înalţă." (Sfantul Ioan Gura de Aur)
      Te îmbrățișez și eu! Noapte cu pace!

      Ștergere
  5. Enjoyed your post! Yum to the eggplant and I love the smell of hyacinths. Your purple one is very pretty.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! I love hyacinths too. And tulips too. But, it's not their time yet.
      Have a blessed week!

      Ștergere
  6. Superb setul alb-roz Daniela. Sa te tii de exercitiile de acasa, ca sa mai poti lucra lucruri minunate.
    Doamne, ce ma bucur sa va vad, pe tine si pe Lili. Sunteti minunate amandoua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, îmi place cum pui problema. Nu m-am gândit așa. Să fac exerciții pentru a fi aptă pentru pasiunea mea.
      Și mie mi-e dor să te văd. :*

      Ștergere
  7. foarte fain totul, de la seturile crosetate până la echipamentul de gimnastică. Mă bucur să vad doua doamne minunate. Mi-ai trezit amintiri cu fetele de pe Sarea Ortodoxiei. Și mie mi-au fost alaturi intr-o perioadă mai grea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Corina!
      Deși atunci când m-am alăturat eu fetelor de pe SO (2014), tu te retrăsesei deja, eu eram atât de avidă de a cunoaște fetele, încât am citit și coltișoarele tihnite din urmă. Așa că, pot spune că te cunosc oarecum și îmi ești tare dragă. E o comunitate minunată acolo.
      Discuțiile și postările voastre m-au ajutat mult să cresc duhovnicește.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *