miercuri, 4 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 4 }

 

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Doamne ajută la ceas de seară!
Ziua de astăzi parcă a fost puțin mai scurtă decât celelalte. 
Cu toate acestea, sunt bucuroasă că am finalizat covorașul Mariei. Era început de multă vreme și tot amânam să-l termin. Simt așa o ușurare că l-am biruit. :))) Nu întâmplător se sune că timpul este distanța dintre chemarea Lui Dumnezeu și răspunsul omului. Și că amânarea-i de la cel rău.


,,În ziua de astăzi, oamenii sunt foarte răspândiţi fiindcă nu trăiesc simplu. Deschid multe fronturi şi se pierd în grija cea multă. Eu pun în bună rânduială un lucru-două şi abia apoi mă gândesc la altele, niciodată nu fac mai multe lucruri deodată. Acum mă gândesc să fac lucrul cutare; îl termin şi abia după aceea mă gândesc să fac altceva. Pentru că dacă încep altul fără să îl fi terminat pe primul, nu am linişte. Când cineva are de făcut mai multe deodată, o ia razna. Şi numai ce se gândeşte la ele, că îl şi apucă schizofrenia... Este bine ca omul să facă numai un lucru-două, să le termine cum se cuvine având mintea curată şi odihnită, şi după aceea să înceapă altceva. Căci dacă mintea se împrăştie, ce lucruri duhovniceşti va mai face omul după aceea? Cum să-şi mai aducă aminte de Hristos?"(Cuviosul Paisie Aghioritul)

Bine ar fi să iau aminte la cuvintele părintelui Paisie... Am tare mult de lucrat la asta.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte liniștită!

Noapte bună, somn ușor, îngerași la căpușor!

8 comentarii:

  1. Cata dreptate are parintele. Si eu am mult de lucru la acest capitol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne ajute Dumnezeu, Ioana, să punem începutul cel bun chiar de astăzi, începând din această clipă!

      Ștergere
  2. tare faine! toate!
    să avem mereu acest gând: ”Doamne ajută-mi să pun început bun!”
    spor în toate cele bune să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Florin!
      Așa să ne ajute Dumnezeu!
      Spor în toate cele de folos și ție!
      Pace și bucurie!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. I hope this will inspire you! God Bless You and all who are dear to you!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *