miercuri, 4 ianuarie 2023

Covoraș croșetat

 Doamne ajută! Bine v-am regăsit!

Cu ajutorul Domnului, astăzi am reușit să finalizez și covorașul pentru Maria. Mama spune că am început anul în forță: ieri am terminat taburetul, azi covorul... :)) Dar, nici nu mai știu de cât timp e început covorașul acesta. De vreo două ori am vrut să îl desfac și să-l fac din nou, dar nu s-a îndurat Cristian de toată munca mea. Asta pentru că la început nu am crescut suficient de des și stătea puțin încrețit, dar l-am blocat astăzi cu fierul de călcat și slavă Domnului s-a așezat frumos. Nu e perfect, dar pentru prima lucrare atât de mare, e binișor.






În speranța că vă place acest nou proiect al meu, mă duc să pregătesc cina, ca imediat după să mă înfig în următorul proiect. :)))
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor în tot ceea ce v-ați propus!
O seară binecuvântată tuturor!

14 comentarii:

  1. Cât de frumos a ieșit covorașul! Îmi place mult și camera Mariei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos covorasul, dar si camera Mariei. Care este urmatorul proiect in care te-ai infipt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Am început un rucsăcel croșetat pentru Georgia și am unul în așteptare, pentru Maria.
      Pun poze la postarea zilei, diseară. :)

      Ștergere
  3. cred că fiecare se face stăpân pe covoraș, cu rândul ... :)
    tare fain a ieșit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, e cam bătaie pe el. N-am putut să fac și eu o poză ca lumea, că veneau pe rând, ba Missy, ba Nala. :)
      Mă bucur că-ți place. Mai am unul început pentru Ștefan, din "pietre" :))) Nădăjduiesc să îl finalizez și pe acela în curând.

      Ștergere
  4. Wow that's a beautiful rug. I love the colors you picked.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos e covorașul, parcă-i opera de arta!
    Îmi place mult și cum arata camera fetitei tale, Maria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Sunt atâtea modele de inspirație și tutoriale cu explicații pas cu pas. Nu mai zic de câte materiale de calitate se găsesc acum.
      Mă gandeam la mamele noastre care cu mare greutate găseau un fir mai bun. Iar bunicile, nici atât. Lucrau doar cu lâna toarsă și vopsită de ele. Și ce lucruri ieșeau din mâinile lor!

      Camera Mariei e într-adevăr cea mai frumoasă din toată casa noastră. I-am mobilat-o cu mila Domnului, cu câte o piesă, pe rând și cu multe artificii financiare.
      Mult ajutor am primit de la Dumnezeu.

      Ștergere
    2. Da, așa sunt domnișoarele!
      O sa ii rămâna pt totdeauna aceste amintiri de acasă, Mariei!
      Și eu, adesea, zbor spre casa, camera de la părinți!
      Mă văd și acum in biserică unde mergeam când eram fata nemăritată, căci fata la părinți am rămas în continuare!
      Am avut o copilărie plina și asta se regăsește în ceea ce sunt astăzi că și adult!

      Mulțumesc pt frânturile de suflet împărtășite și aici cu noi🙏🤗

      Ștergere
    3. Ce frumos, Andreea! Binecuvântată ești cu o așa familie și binecuvântați sunt și ei cu o așa fiică.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *