sâmbătă, 7 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 7 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Am avut și astăzi o zi minunată. Ne-a binecuvântat Dumnezeu cu un soare strălucitor, aproape ca de primăvară. Sigur că e nefiresc pentru luna ianuarie, dar nu pot să nu mă bucur de o zi însorită. 

La biserică, am putut să stăm afară, unde stăm de obicei, pe băncuța din apropierea boxelor, pentru a putea auzi și Cristian mai bine slujba. 

Am făcut și eu o colivă pentru neamul meu cel adormit, în frunte cu tatăl meu, Ion. 


În drumul spre biserică, m-am amuzat de cei trei eroi, care ne urmăresc de fiecare dată cu un calm desăvârșit. :))) 


După masa de prânz am făcut un lighean mare de gogoși pudrate cu zahăr din care am împărțit rudelor și vecinilor, apoi am citit câteva ceasuri și am și dormit puțin. Simt nevoia să mă bucur de fiecare clipă dinainte de a mă întoarce la birou. 

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Dumnezeu când a creat lumea a facut-o așa...ca un artist desăvârșit! E plină de frumusețe chiar și în adâncul pământului. 

Geodă de ametist, chiar în locul în care a fost descoperită, în roca mamă.

ʺNu putem vedea toți cerul ca un astronom, pământul ca un geolog, florile ca un botanist, norii ca un meteorolog, păsările ca un zoolog. Am face din univers un Larousse enorm. Trebuie, probabil, să existe pe lume și diletanți, a căror specialitate este melancolia. Și evident, eu fac parte din ei.ʺ (Octavian Paler)

Așadar, ceea ce voi posta aici nu este un rezultat al pregătirii mele profesionale. Cunoștințele mele sunt mult prea superficiale și nu am adâncit cercetarea în acest domeniu, așa cum visam în anii studenției.

Însă, acum internetul ne pune la dispoziție o mulțime de informații despre această ramură fascinantă a geologiei și nu numai. Îmi aminteam cât de mult mi-am dorit în facultate o enciclopedie ilustrată a rocilor și mineralelor sau un album al cristalelor. Nu ajunseseră la noi în acea vreme, sau dacă se mai găseau, aduse din occident, aveau niște prețuri pe măsură. Acum, la o simplă căutare pe net, îți apar poze cu cristale din toate colțurile lumii.

Comoara de astăzi - Un trandafir de calcit, pe o matrice de ametist și bazalt. (Artigas, Uruguay)



Gândul zilei...






"Înlăuntrul durerii se află Dumnezeu. Când auzi că cineva se află în suferinţă, roagă-te pentru el, nu ca să-i înceteze Dumnezeu durerea, ci să-i dea răbdare. Pentru că înlăuntrul durerii se află Dumnezeu."
(Sfântul Efrem Katunakiotul)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

4 comentarii:

  1. Dumnezeu sa il ierte pe tatal tau.
    Frumoase sunt creatiile lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu să îi ierte și pe cei adormiți din neamul tău, Ioana!

      Așa este, minunată este toată lucrarea lui Dumnezeu!

      Ștergere
  2. That is such a profound quote. And so true.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *