luni, 16 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 16 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Am avut o zi lungă, așa cum de altfel vor fi și următoarele pentru că am început recuperarea la Institutul Național, situat în Centrul Vechi al Bucureștiului. Așadar, am plecat din Bragadiru ca de obicei la 6:50, pentru a ajunge la 8:00 la laborator, în Pantelimon. De acolo am plecat la sfârșitul programului (16:30), m-am oprit în centrul orașului la 17:00, am făcut proceduri până la 20:00, apoi a venit Ștefan și ne-a luat, am trecut pe acasă să mâncăm și de abia acum am ajuns la apartament.

Nu a rămas mare lucru din seara mea. Doar să scriu postarea și apoi rutina de seară (să fac un duș, rugăciunea de seară, 15 minute de Duolingo și să citesc câteva pagini înainte de a adormi).

La institut mi-a injectat acid hialuronic. Nu, nu în buze! În genunchi. :)))) Apoi, m-am odihnit :P. Am trecut pe la curenți, unde laser, etc fără să fac nimic. Mâine îmi voi lua de citit să treacă timul mai ușor.

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Azurite
Locality: Malbunka Copper Mine, Areyonga, Northern Territory, Australia
Gândul zilei...
,,Avem nevoie de mai mult timp?
Sau avem nevoie să fim mai disciplinați cu timpul pe care îl avem?"
( Kerry Johnson)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

6 comentarii:

  1. Buna dimineața!
    Avem nevoie de disciplină, de organizare...
    Săptămână binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, draga mea. Domnul să ne ajute să învățăm să ne organizăm mai bine timpul pe care îl avem.
      O săptămână binecuvântată și ție!

      Ștergere
  2. timpul petrecut aici pe pământ, mai lung sau mai scurt,
    este un timp al mântuirii, pentru care vom da socoteală la judecată, deci trebuie foarte bine să-l chivernisim.
    iar după ce ne vom așeza și noi în locuința de lut a strămoșilor, nu va mai exista ”timp”, va fi veșnicie ...
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevărat, noi suntem pelerini pe acest pământ, iar în timpul care ni s-a dat trebuie să ne pregătim pentru viața cea veșnică.
      Timpul pierdut pe care nu l-am folosit, nu se mai întoarce niciodată, dar putem pune început bun.
      Dar orice început bun are nevoie de ajutorul, de mila şi de binecuvântarea lui Dumnezeu, pentru că nu putem începe nimic fără să fim inspiraţi şi nu putem desăvârşi nimic fără să fim ajutaţi de Dumnezeu.
      Toate aceste clipe dacă sunt folosite pentru binele sufletului nostru, devin clipe binecuvântate, iar dacă nu, sunt clipe pierdute, pentru că nici o clipă nu se mai repetă.
      Să chemăm mila, ajutorul şi binecuvântarea lui Dumnezeu, "ca El să ni se arate nouă cu bogate îndurări, şi cu timpuri bine întocmite şi de folos".
      "Ziua toată, desăvârşită, sfântă, în pace şi fără de păcat", de la Domnul să cerem...

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *