sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Jurnalul unei femei simple (11)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Afară...
Săptămâna aceasta am avut câteva zile cu ploaie, dar de ieri s-a oprit. Cerul este încă înnorat, iar maxima zilei va fi în jur de 6 grade. 

Mă gândesc...
Că vom pleca la țară să îl pomenim pe unchiul meu, Niculae, fratele mamei, de un an de zile. Vom merge și la mormântul lui, așa că voi ajunge și la mormântul tatălui meu și la ale bunicilor. 

Sunt recunoscătoare...
Pentru pace și pentru libertatea de a călători oriunde vrem sau avem nevoie.

În bucătărie...
Miroase a cafea și a pâine prăjită și a ouă ochiuri. 😋 Cristian pregătește micul dejun.
 
Sunt îmbrăcată...
Încă în pijama, dar după ce închei postarea mă voi îmbrăca de plecare.

Meșteresc...
Nimic. 😲 Nu credeam că voi scrie asta vreodată. :))) De fapt, în secret nădăjduiesc să nu ne întoarcem prea târziu, să apuc să fac ceva și astăzi, cât de puțin...

Citesc...
Pe firul pânzei de păianjen, Cella Serghi

Sper...
Să se amelioreze problemele pe care le am la încheieturi, să pot să reiau croșetatul.

Învăț...
Să mă organizez în așa fel, încât să citesc zilnic postările blogurilor pe care le urmăresc cu drag și să las un comentariu cât de mic, un semn că am trecut pe acolo. Am văzut cât mă bucur eu de fiecare dată când primesc un comentariu.

În casă...
E cald și bine și sunt recunoscătoare și pentru asta.

Ascult...
Tudor Gheorghe


Un film pe care îl recomand...
Wonder - un film emoționant despre iubire, emoție, compasiune. O lecție de viață. Aceea de a alege să fii bun. "Be kind, for everyone is fighting a hard battle!"


Unul din lucrurile preferate...
Să colecționez șervețele. :))) Am făcut-o dintotdeauna, de când eram încă foarte mică și tatăl meu îmi aducea câte un șervețel de peste tot pe unde mergea, la câte-o masă, pe la vreun restaurant. Plus șervețelele pe care le cumpăra mama pentru acasă. Erau simple și nu atât de fine ca cele care se găsesc în prezent, dar mă bucuram atât de mult să le adun... Le țineam inițial într-o cutie de bomboane de ciocolată, până când nu au mai avut loc și le-am mutat într-o cutie de pantofi, le scoteam și le admiram pe fiecare în parte, ca pe niște adevărate comori.
Încă le colecționez și în prezent. :)



Undeva în partea stângă se vede și un șervețel de la Café de Flore, cafeneaua celebră din cartierul parizian Saint-Germain-des-Prés, unde obișnuiau să iși bea cafeaua intelectuali ca Jean-Paul Sartre și Simone de Beauvoir, și unde am băut și eu o cafea cu fiica mea. :)))
Așadar, aproape fiecare șervețel din colecția mea are o poveste.

Un citat...
"Dacă sufletul vrea să se cunoască pe sine, atunci trebuie să privească într-un alt suflet."


O fotografie...
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...



Din comorile pământului...

O cochilie fosilă în care s-au depus cristale de cuarț auriu.
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

7 comentarii:

  1. tare faină colecția de șervețele! și eu păstrez unul de când m-am întors din Sf.Munte :)
    sănătate naturală și spor în toate cele bune să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc foarte mult!
      Acel șervețel al tău, valorează cât toată colecția mea la un loc. Mă bucur din toată inima pentru bucuria ta.

      Ștergere
  2. Daniela, Dumnezeu să îi ierte și să îi odihnească pe cei adormiți din neamul vostru.
    Multă sănătate, știu că îți este dor de lucrul de mână, dar cu răbdare și cu ajutorul medicamentelor vei reveni la micile tale plăceri.
    Ce colecție impresionantă de șervețele ai, îmi place să iti descopăr personalitatea, ești minunată!
    Citatul și următoarele fotografii sunt deosebit de frumoase.
    Îți doresc un weekend liniștit și te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Andreea! Domnul să îți răsplătească dragostea!
      Veșnică pomenire și celor adormiți ai neamului tău!
      Știi cum cred eu că e cu aceste "mici plăceri"? Și în legătură cu ele avem nevoie de cumpătare, de o anumită măsură. Când Domnul vede că eu exagerez și cu acestea, mă trage puțin pe dreapta și-mi dă timp de gândire. Numai că nu mă învăț minte și iar ajung în aceeași ispită. Fiecare cu lupta lui...
      Mă bucur din toată inima că îți place ceea ce împărtășesc cu voi.
      Dar, nu aș vrea să te smintești într-un fel crezând că sunt minunată. Sunt doar lucruri care îmi plac foarte mult și îmi aduce mare bucurie faptul că le împărtășesc cu voi. Și o fac cu toată dragostea. De asta poți fi sigură.
      Un weekend minunat și ție și celor dragi!
      Te îmbrățișez și eu cu toată dragostea!
      Noapte cu pace!

      Ștergere
  3. Frumos jurnal. Imi place colecția de șervețele, dar mai ales faptul că fiecare are o poveste.
    Fiecare om e minunat că doar e făcut după chipul si asemanarea lui Dumnezeu, chiar dacă fiecare are experiențele lui de viață și alegerile sale.
    O duminică minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Corina! Mă bucur că îți place jurnalul meu și colecția de șervețele și-ți mulțumesc că ai trecut pe aici!
      Ai mare dreptate, așa este, Dumnezeu ne-a făcut minunați. Dar, trebuie să ne străduim și noi să ne îndumnezeim și mai ales, să îl rugăm să aibă milă de noi.
      O duminică minunată și ție!

      Ștergere
  4. Diana, when I was a child, Romania was a communist country and we didn't have many toys and colourful books like we have nowadays.
    And I found these napkins so beautiful that I started collecting them. Now they have appeared even more beautiful and I still collect them.
    Even when I go to visit someone, if they have napkins at the table that I don't have, I ask permission to take one home. Most of the time, I get several.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *