duminică, 15 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 15 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!
Am avut o zi de duminică minunată. Am fost la biserică, apoi la o mică plimbare, am luat masa de prânz împreună cu Cristian, mama și o prietenă. Ne-am odihnit puțin după amiază (Cristian a dormit, iar eu am citit și am făcut postarea Bucurii de ianuarie - săptămâna a doua). Iar către seară ne-am adunat cu toții. Maria fusese la o zi de naștere, iar Ștefan și Georgia la părinții Georgiei.
Acum ne pregătim pentru o nouă săptămână.

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Outstanding polished dentritic agate from Eskişehir, Turkey
Photo: @AgateCollection/IG
Gândul zilei...
"Câti oameni sunt într-un singur om? Tot atâția câte stele sunt cuprinse într-o picătură de rouă sub cerul limpede al nopții."
Mihai Eminescu


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

6 comentarii:

  1. M-am bucurat de timpul petrecut impreună!
    Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi ne-am bucurat, ca întotdeauna.
      Eu îți mulțumesc! :*

      Ștergere
  2. Vai ce imi plac „cristalele”. Cred ca e fain tare sa iti petreci timp între ele sau cu ele....
    Abia astept fiecare postare sa vad imagini cu minunații..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corina , e posibil să fie așa fain cum zici tu, să lucrezi cu și printre cristale. Numai că eu lucrez cu pământ :)))) și cu nisip.
      În laboratorul în care lucrez analizăm probele aduse din forajele care se fac pentru studiile geotehnice înainte de construirea unei autostrăzi sau a unei clădiri, etc.
      Imaginile postate sunt "de la lume luate și înapoi la lume date", de pe site-urile de profil pe care le urmăresc.
      Mă bucur că îți plac și asta mă încurajează să postez în continuare. Îți mulțumesc!

      Ștergere
  3. să aveți o săptămână binecuvântată, în pace și cu bucurie! nu uitați să rămâneți sănătoși și veseloși!
    (și eu apreciez mult de tot că postezi câte o minunăție din adâncurile pământului!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur nespus!
      O săptămână binecuvântată și vouă!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *